f9d4d

یزدان‌دوست مدیرعامل بیمه ملت شد

تصویر روز: با تصمیم اعضای هیأت مدیره و تأیید رئیس‌کل بیمه مرکزی، علیرضا یزدان‌دوست به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه ملت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، با پیشنهاد هیأت مدیره شرکت و تأیید مجید بهزادپور، رئیس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، علیرضا یزدان‌دوست به طور رسمی مدیرعامل بیمه ملت شد و در مراسمی با حضور اعضای هیأت مدیره، حکم خود را از بهرنگ اسدی قره‌جلو رئیس هیأت مدیره دریافت کرد.

رئیس‌کل بیمه مرکزی در تأییدیه حکم مدیرعامل بیمه ملت، بر تلاش در جهت توسعه پرتفوی شرکت با رعایت ملاحضات فنی و مالی، مولدسازی دارایی‌های شرکت از طریق ساماندهی منابع سرمایه‌گذاری، توسعه نرم‌افزارها و بکارگیری فن‌آوری‌های نوین در صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت و همچنین تأمین و حفظ نیروی انسانی کارآمد و متخصص تأکید کرده است.

علیرضا یزدان‌دوست از مدیران عامل جوان صنعت بیمه کشور است. او دانش‌آموخته رشته بیمه با گرایش بیمه اکو در مقطع کارشناسی است و کارشناسی ارشد خود را با گرایش MBA در دانشگاه تهران گذرانده و هم‌اکنون در مقطع دکترا مشغول به تحصیل است.

او پیش از حضور در بیمه ملت، مدیرعامل بیمه آسماری، مدیر راه‌اندازی و نماینده هیأت موسس شرکت‌های بیمه آرمان و بیمه سرمد و همچنین معاون فنی بیمه دی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *