irancell

تا ۸۰ درصد تخفیف مکالمه برای زائران امام رضا(ع)

تصویر روز: ایرانسل به مناسبت ایام عزاداری شهادت حضرت ثامن‌الحجج، برای زائران علی بن موسی الرضا(ع) تخفیف مکالمه و بسته ویژه اینترنت همراه در نظر گرفته است. همچنین کارشناسان فروش و خدمات پس از فروش ایرانسل نیز برای ارائه خدمات مورد نیاز زائران مشهدالرضا در آمادگی کامل به سر می‌برند.

با توجه به حضور گسترده ارادتمندان به امام هشتم(ع) از اقصی نقاط ایران در شهر مشهد مقدس در ایام عزاداری آن امام همام، ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتا، هدیه تخفیف ۴۰ تا ۸۰ درصدی مکالمه درون شبکه را برای زائران ثامن‌الائمه(ع) در نظر گرفته است.

ایرانسلی‌های حاضر در شهر مشهد مقدس می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *۱۳۵*۱# (ستاره ۱۳۵ ستاره ۱ مربع) به جزیره هوشمند ایرانسل بپیوندند و از ۴۰ تا ۸۰ درصد تخفیف در مکالمه‌های درون شبکه خود بهره‌مند شوند.

این تخفیف ویژه از بامداد روز دوشنبه ۸ آذر آغاز شده و تا ساعت ۲۳:۵۹ نیمه شب جمعه ۱۲ آذر ۹۵ ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، «جزیره هوشمند» طرح تخفیفی ایرانسل برای مشترکان دائمی و اعتباری است که مشترکان ایرانسل می‌توانند با پیوستن به آن، در زمان‌ها و مکان‌های مختلف از تخفیف‌های ویژه و خاص بهره‌مند شوند.

استفاده از جزیره هوشمند تنها در صورتی امکان‌پذیر است که مشترک عضو طرح پایه ثانیه‌ای باشد و در صورت عضویت در هر طرح تعرفه‌ای دیگر، امکان فعال‌سازی جزیره هوشمند وجود نخواهد داشت.

همچنین در صورتی که مشترک، سیستم پخش سلولی (Cell Broadcast) را فعال کرده باشد، میزان تخفیف طی ساعت‌ها و مکان‌های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی او نمایش داده می‌شود.

بسته ویژه اینترنت همراه *۵#

همچنین کاربران دیتای ایرانسل می‌توانند از بسته ویژه دو گیگابایتی اینترنت همراه بهره‌مند شوند.این بسته ویژه فقط با پرداخت ۵۰۰۰ تومان قابل فعال‌سازی است و فارغ از تاریخ فعال‌سازی، استفاده از آن تا روز جمعه ۱۲ آذر امکان‌پذیر خواهد بود.

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای فعال‌سازی این بسته ویژه، کد دستوری *۵# (ستاره ۵ مربع) را شماره‌گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *