ترامپ مصاحبه‌ را نیمه‌ کاره رها کرد!

تصویر روز: رئیس جمهور آمریکا طی مصاحبه ای که با شبکه تلویزیونی سی بی اس در دفتر خود داشت از سوالات خبرنگار در رابطه با اوباما به ستوه آمد و مصاحبه را نیمه کاره رها کرد.
به گزارش تصویر روز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ سی بی اس در بخش ویژه و جداگانه ای از مصاحبه ای که با دونالد ترامپ در دفتر ریاست جمهوری در کاخ سفید انجام شده بود نشان داد که ترامپ از پرسش هایی که از وی در رابطه با ارتباطش پس از ریاست جمهوری با اوباما پرسیده شد طاقت نیاورد و به خبرنگار گفت: «دیگر بس است» و با اشاره دست او را به سمت دیگر دفتر خود فرستاد.
سوالات جان دیکرسون، مجری برنامه Face the Nation شبکه سی بی اس در رابطه با ادعای ترامپ در زمینه جاسوسی اوباما از وی و همچنین داشتن رابطه پس از به قدرت رسیدن بود.
دیکرسون از ترامپ پرسید «آیا درباره برخی از مشکلاتی که در کار شما وجود دارد می توانید با کسی این مساله را در میان بگذارید، برای مثال آیا اوباما به شما در این زمینه نصیحتی ارائه کرده است؟» و ترامپ در پاسخ گفت: « در ابتدا اوباما رفتار خوبی با من داشت، اما کمی بعدتر ما با هم به مشکلاتی رسیدیم که الان هم دیگر آن مسائل ارزشی ندارند. برای مثال شما دیدید که چه اتفاقی در زمینه جاسوسی رخ داده بود و من معتقد هستم این مساله ناشایست بود ولی خب دیگر مهم نیست».
مجری از وی پرسید «منظور شما چیست؟» و او در پاسخ گفت: «شما خودتان می توانید این مساله را بفهمید».
دیکرسون در جواب گفت «شما او را فردی بد و مریض خطاب کرده بودید» (اشاره وی به پیغامی بود که ترامپ در ماه مارس درباره اوباما رئیس جمهور پیشین و اتهام جاسوسی از وی منتشر کرده بود) و ترامپ نیز در جواب گفت ببینید «من فقط همین را به شما می گویم که ایشان در کلام و در زمانی که با من روبرو می شدند بسیار خوب بودند ولی ناگهان همه چیز تغییر کرد».
برای همین دیکرسون گفت: «آیا شما هنوز هم به آن حرفی که زدید اعتقاد دارید؟»
ترامپ در پاسخ گفت: «شما این سوال را نباید از من بپرسید» و زمانی که خبرنگار، علت را از وی جویا شد ترامپ گفت: «من نظرات خودم را دارم و شما هم می توانید از نظرات خود بهره ببرید».
پس از آن خبرنگار بر سر حرف خود اصرار ورزید و گفت «ولی من نظر شما را می خواهم بدانم چون شما رئیس جمهور آمریکا هستید، و می‌خواهم بعدا به اتهام رسانه دروغ گو متهم نشویم».
در این زمان بود که با واکنش دست ترامپ و پاسخ او روبرو شد: «خیلی خب دیگه بسه».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *