norbakhsh 1

افزایش کمک هزینه های بازنشستگان تامین اجتماعی

تصویر روز: بر اساس تصمیم هیئت مدیره از این پس مستمری بگیران تامین اجتماعی بجای ۳۸ هزار تومان، ۴۳ هزار تومان دریافت می کنند .

 سیدتقی نوربخش در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی کمک هزینه مسکن مستمری بگیران را از ۱۶ هزار و ۵۰۰ به ۱۸ هزار تومان در سال ۹۶ رسانده است افزود: عائله مندی این گروه از جمعیت کشور در سال جاری از ۳۷ هزار به ۴۲ هزار تومان رسیده است .
وی از افزایش کمک هزینه همسر و افراد تحت کفل مستمری بگیران از ۱۷ هزار به ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان خبر داد و گفت: علاوه بر این کمک هزینه حق اولاد این افراد بجای ۹ هزار به ۱۲ هزارتومان خواهد بود .
نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی حداقل دستمزد مستمری بگیران تحت پوشش خود را تا ۱۴ و نیم درصد افزایش داده است تاکید کرد: با این حال دولت برای ترمیم حقوق این افراد بودجه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی اختصاص داده است که بر اساس آن حداقل حقوق این افراد تا ۲۰ و نیم درصد افزایش خواهد یافت.
وی افزود : به این ترتیب هیچ یک از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی حقوقشان کمتر از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نخواهد بود .
نوربخش میزان افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی را برای سایر سطوح مزدی ۱۲ ونیم درصد اعلام کرد .
وی با بیان اینکه همه افزایش ها در حقوق اردیبهشت ماه امسال به حساب مستمری بگیران واریز می شود تاکید کرد: مابه تفاوت حقوق بازنشستگان خردادماه واریز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *