melal

فناوری های نوین بستر مناسبی برای توسعه روابط عمومی ها

تصویر روز : مدیر روابط‌عمومی موسسه اعتباری ملل تاکید کرد: فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات بستر مناسبی را برای توسعه روابط‌عمومی کشور فراهم کرده‌اند.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل ، سید حجت هاشمی یرکی افزود : استفاده و بکارگیری هرچه بیشتر فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات، علاوه بر تسهیل در برخی از فرآیندهای کاری، بستر مناسبی را به‌منظور توسعه روابط‌عمومی در کشور فراهم کرده و سبب آن شده تا علاوه کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در منابع و افزایش سرعت و دقت در ارایه خدمات، شاهد افزایش حس رضایتمندی در مخاطبان سازمان باشیم.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات طی سالیان اخیر، لزوم توجه مدیران روابط‌عمومی به موضوع آموزش مداوم و مستمر کارکنان روابط‌عمومی به امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل ساخته است، اظهار داشت :  دستاوردهایی که از قِبَل این موضوع بدست می‌آید باعث می‌شود که این بخش اثرگذار سازمان، همگام با سایر بخش‌ها و همزمان با بروز تغییرات تکنولوژیکی در راستای خدمت‌گذاری به مخاطبان و دستیابی به اهداف ترسیم شده سازمان گام بردارد.

مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری ملل خاطر نشان کرد :  در استفاده از ابزارهای نوینی همچون شبکه‌های اجتماعی، می‌بایستی به موضوع تولید محتوای مناسب و اثرگذار اشاره کرد. در این زمینه استفاده صحیح از ظرفیت‌های نیروی انسانی با توجه شناخت نیازهای فرهنگی و ارتباطاتی جامعه هدف و اشراف بر دستاورها و توانمندی‌های سازمان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد :  رسانه‌های اجتماعی جریان خدمات‌رسانی دیجیتال به مردم را دستخوش تغییرات عمیق کرده، بکارگیری آنها مستلزم مطالعه و شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت، در نظر گرفتن آمادگی‌های فنی و تخصصی در سازمان و همچنین بررسی تجارب موجود در کشورهای توسعه یافته و بومی‌سازی آن‌ها با فرهنگ عمومی مردم کشور است.

گفتی است ، سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، اردیبهشت‌ماه سال آینده و با موضوع اصلی روابط‌عمومی شبکه‌ای جدید برگزار خواهد شد
علاقمندان به این همایش می‌توانند با مراجعه به سایت www.prconference.ir و یا تماس تلفنی با شماره۰۲۱۸۸۸۰۷۴۵۳ نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *