perspolis teraktor

خیز سرخ‌ها برای قهرمانی

تصویر روز : دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته هفدهم لیگ برتر در حالی با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید که این پیروزی خیز بزرگی برای قهرمانی سرخ‌ها بود.

به گزارش مهر، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. علی علیپور(۴۵) و کمال کامیابی نیا(۷۸) برای پرسپولیس گل زدند.

تیم پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان(وحید امیری)، فرشاد احمدزاده(بشار رسن)، گادوین منشا(سیامک نعمتی) و علی علیپور وارد بازی کرد.

تیم تراکتورسازی هم با فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی،مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، امید عالیشاه و فرزاد حاتمی و با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی این دیدار را آغاز کرد.

اکثر زمان نیمه اول در اختیار پرسپولیس بود و این تیم موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما دروازه بان تبریزی ها اجازه رسیدن به گل را نداد. پرسپولیسی ها در آخرین دقایق نیمه اول می توانستند به گل برتری برسند اما دفاع خوب و کم اشتباه تراکتورسازی این اجازه را به آنها نداد. با این حال در وقت های اضافه نیمه اول علی علیپور دروازه تراکتورسازی را با ضربه سر باز کرد.

امید عالیشاه در دقیقه ۲۹ بازی به دلیل مصدومیت جای خود را به محمدرضا آزادی داد تا نخستین تعویض این دیدار برای تراکتورسازی صورت گیرد.

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی هم در دقیقه ۳۰ کارت زرد دریافت کرد و بدین ترتیب دیدار هفته هجدهم برابر تیم استقلال را از دست داد.

نیمه دوم با افت محسوس دو تیم آغاز شد و پرسپولیس سعی در آرام کردن بازی داشت و تراکتورسازی هم خیلی توان ایجاد خطرات جدی روی دروازه حریف را نداشت. با این حال چند تعویض در اواسط نیمه دوم شرایط را متفاوت کرد و بازی جان تازه ای گرفت.

در دقیقه ۷۸ وحید امیری که دقایقی قبل وارد زمین شده بود پایه گذار یک گل دیگر شد و با نفوذ از جناح چپ توپ را درون محوطه جریمه به علی علیپور سپرد و او هم با دیدی عالی توپ را به کمال کامیابی نیا رساند که ضربه بغل پای این بازیکن به گل دوم تبدیل شد.

در دقایق پایانی پرسپولیس به فکر حفظ نتیجه بود و تراکتورسازی تلاش زیادی کرد تا به گل برسد اما بازهم این شاگردان برانکو بودند که موقعیت های بهتری را ایجاد کردند. این تیم در دقیقه ۸۹ هم به گل سوم رسید اما داور این گل را به خاطر خطا مردود اعلام کرد.

پرسپولیس با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و اختلافش با تیم دوم جدول را بیشتر کرد تا خیز خوبی برای رسیدن به قهرمانی در لیگ هفدهم بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *