bimeh dey

شرط پذیرش دوباره نماد بیمه دی در فرابورس

تصویر روز : روز گذشته نماد شرکت بیمه دی در فرابورس به علت شمولیت بیش از سه سال در ماده ۱۴۱ قانون تجارت لغو پذیرش شد و برای پذیرش دوباره یک ماه فرصت دارد تا نقشه سودآوری خود را به هیات پذیرش ارائه کند.
به گزارش  ایبِنا، به ناشر سهام «ودی» مهلت داده شده تا ظرف مدت یک ماه تا تاریخ ۹ بهمن ماه ۹۶ نقشه سودآوری و دلایل دسترسی به آن را به هیات پذیرش فرابورس ارائه دهند که به نظر می‌رسد، با توجه به قانع کننده بودن این دلایل از لغو پذیرش آنها ممانعت شود.

سیدمهدی علم الهدی معاون فرابورس با اشاره به مصوبه هیات مدیره سازمان بورس در مورد دستور العمل جدید ابلاغ شده به فرابورس ایران، گفته است: مطابق این دستور العمل‌ها، مقرر شده از شرکت‌های بیمه دی و قند شیروان، قوچان و بجنورد که مطابق مفاد ماده ۴۲ دستور العمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران مشمول لغو پذیرش به علت شمولیت بیش از سه سال در ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت شده‌اند.

شرکت‌های دیگری نیز در حال حاضر در فرابورس مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند، اما به دلیل اینکه مشمولیت آنها از سه سال تجاوز نمی‌کند، در فهرست لغو پذیرش قرار نمی‌گیرند. سیدمجید بختیاری مدیرعامل بیمه دی در واکنش به لغو پذیرش این شرکت در فرابورس گفته بود به این موضوع اعتراض خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *