آحیل فروشی

قیمت آجیل شب یلدا اعلام شد

رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل تهران در گفت و گو با همشهری آنلاین حداکثر قیمت آجیل ممتاز را حداکثر ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد

تصویر روز: رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل تهران قیمت آجیل شب یلدا اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه عرضه و تقاضا قیمت اصلی اجناس را مشخص می‌کند و کمبود خاصی در زمینه خشکبار نداریم قیمت کف نداریم.

غلامرضا خدامی، رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل تهران در گفت و گو با همشهری آنلاین حداکثر قیمت آجیل ممتاز را حداکثر ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: عرضه و تقاضا قیمت اصلی اجناس در بازار را مشخص می‌کند و خوشبختانه کمبود خاصی در زمینه خشکبار نداریم به جز چند نوع که رایزنی به جهت واردات این نوع محصولات در حال انجام است. در بقیه اجناس کمبود خاصی نداریم.

خدامی ادامه داد: با توجه به اینکه مقدار و درصد استفاده از اجناس تشکیل دهنده آجیل در مخلوط کردن قیمت واقعی را مشخص می‌کند و بعضا به جهت اینکه قیمت آجیل شب یلدا ارزان‌تر تمام شود برخی کسبه سلیقه ای عمل می کنند نمی توان قیمت مشخصی را داد چون ممکن است برخی بادام زمینی ریز یا درشت، میوه خشک ارزان قیمت انواع برگه، فندوق خام را به جای مغز فندوق و نخودچی را در آجیل شب یلدا به کار ببرند و قیمت را کمتر می‌کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: کسبه آجیل فروش با توجه به درصد مخلوط کردن آجیل نهایت همراهی و مشتری مداری را چون سال‌های کرونا با مردم دارند تا همه خانواده ها درکنارهم بزرگ ترین شب سال را به خوشی سپری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *