cde

معرفی محصولات گردشگری «بیمه سامان» در شیراز

بیمه سامان، به عنوان شرکت  نوآور در ارائه خدمات بیمه ای  گردشگری، در این نمایشگاه، محصولات خود ازجمله بیمه مسافرتی را به بازدیدکننده گان معرفی می کند

تصویر روز: شرکت بیمه سامان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، هتلداری و تجهیزات وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی  شیراز،حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این نمایشگاه از  روز ۲۰ دی ماه در مرکز بین‌المللی نمایشگاهی استان فارس آغاز به کار کرده و  تا 23 دی ماه هم  فعال است.

در این نمایشگاه، صنعتگران و تولیدکنندگانی از استان های فارس، زنجان، مرکزی، کرمان، یزد، قم، هرمزگان، سمنان و البرز حضوردارند.شرکت بیمه سامان، به عنوان شرکت  نوآور در ارائه خدمات بیمه ای  گردشگری، در این نمایشگاه، محصولات خود ازجمله بیمه مسافرتی را به بازدیدکننده گان معرفی می کند.

حرمت الله رفیعی و محمود فخری ﺭوسای ﺍﻧﺠﻤﻦ ﺻﻨﻔﯽ ﺩﻓﺎﺗﺮ مسافرتی ﻭ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﯼ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺗﻬﺮﺍﻥ و فارس هم با حضور در این نمایشگاه، از غرفه بیمه سامان بازدید کردند.
این نمایشگاه در دو بخش به وسعت  ۴ هزار و ۷۵۰  و ۱۱ هزار متر مربع برگزار شده و میزبان بازدیدکنندگان  و علاقمندان به حوزه گردشگری و صنایع وابسته در سه سالن نرگس، حافظ و ملاصدرا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *