مدرسه

مدارس استان تهران فردا غیرحضوری شد

روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه در همه شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و همه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است

تصویر روز: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، همه کودکستان‌ها تعطیل و همه مقاطع تحصیلی در استان‌ تهران به استثناء شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه غیرحضوری شد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، بر اساس مصوبات این کارگروه، روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه در همه شهرستان‌های استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و همه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد از درب منازل شهروندان اجرا و فروش روزانه مجوز طرح ترافیک برای روز سه‌شنبه از سوی شهرداری تهران ممنوع است.

بر این اساس، پلیس راهور فاتب و پلیس تهران بزرگ از تردد شبانه کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی در سطح شهر تهران از ساعت ۲۲ روز سه شنبه جلوگیری خواهد کرد.

همچنین فعالیت‌های عمرانی شهرداری‌های استان تهران و معادن شن و ماسه برای روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه ممنوع خواهد بود. از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند. همچنین روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت کنند.

اکنون شاخص آلودگی هوای تهران با میانگین ۱۷۳ در شرایط ناسالم قرار دارد همچنین ۲۸ ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارد که از این تعداد، شرایط ۲۶ ایستگاه به رنگ قرمز و ۲ ایستگاه به رنگ بنفش درآمده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نیز از صادر شدن هشدار نارنجی آلودگی هوا در پایتخت خبر داد و از شهروندان خواست از تردد غیرضروری خودداری کنند.

حامد یزدی مهر اظهار داشت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی از امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه تا ظهر روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه شاهد پایداری جو و آلودگی هوا خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *