Jeremy Clarkson

اخراج مجری مشهور تلویزیونی

جرمی کلارکسون به دلیل توهین به مگان مارکل با وجود عذرخواهی پس از توهین، نتوانست قراردادش با آمازون را حفظ کند

اردیبهشت آنلاین: آمازون پس از نمایش آخرین برنامه‌هایی که به جرمی کلارکسون سفارش داده بود، با وی قطع همکاری می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جرمی کلارکسون به دلیل توهین به مگان مارکل با وجود عذرخواهی پس از توهین، نتوانست قراردادش با آمازون را حفظ کند و آمازون ظاهرا به همکاری با کلارکسون ادامه نمی‌دهد.

در واقع دیروز کنفرانس مطبوعاتی سریال آمازون پرایم که قرار بود فصل جدیدی از «مزرعه کلارکسون» را معرفی کند و امروز برگزار شود، لغو شد تا این قطع همکاری جدی شود.

برگزاری این کنفرانس پیشتر و قبل از آن برنامه‌ریزی شده بود که ستون کلارکسون در روزنامه بریتانیایی «سان» سروصدا به پا کند. این کنفرانس پس از این که دیروز دوشنبه کلارکسون بار دیگر یک عذرخواهی جدید از مگان و همسرش هری در اینستاگرام انجام داد، اعلام لغو کرد.

آمازون نشان داد از رفتار کلارکسون خشمگین است و قصد دارد راه خود را از این چهره جنجالی جدا کند.

کلارکسون ماه پیش به دنبال پخش مستندی با عنوان «هری و مگان» در یادداشتش در ستون روزنامه «سان» گفته بود مگان را «در سطح یک سلول» می‌بیند و دلش می‌خواهد مردم در خیابان به او بی‌احترامی کنند. وی افزوده بود حتی بیش از «رز وست» قاتل زنجیره‌ای بریتانیایی از مارکل متنفر است. با ابراز نظرات منفی بسیار از سوی چهره‌ها به این یادداشت، کلارکسون ابتدا با یک ای‌میل خصوصی و محرمانه سعی کرد از این زوج عذرخواهی کند و در حالی که دیروز عذرخواهی عمومی جدیدی انجام داد، اما آن هم بی‌فایده بود.

سخنگوی دوک و دوشس ساکس در بیانیه‌ای که دیروز منتشر شد نوشته‌های وی را لفاظی‌های نفرت‌انگیز، تئوری‌های خطرناک توطئه و زن‌ستیزانه خواند که با نفرت به اشتراک گذاشته شده‌اند.

گفته شده آمازون به جز فصل‌های بعدی «تور بزرگ» و «مزرعه کلارکسون» در پروژه دیگری با کلارکسون همکاری نخواهد کرد. به این ترتیب مجری برنامه «تاپ گر» که قبلا از این برنامه بی‌بی‌سی هم اخراج شده بود، پس از سال ۲۰۲۴ در هیچ برنامه آمازون دیده نخواهد شد.

پرایم ویدیو کانال آنلاین آمازون چند قسمت برنامه از قبل ساخته شده از کلارکسون دارد که آنها را در این فاصله زمانی پخش می‌کند اما فصل ۳ «مزعه کلارکسون» ‌پایان بخش همکاری وی با آمازون خواهد بود و برنامه اتومبیلرانی «گرند تور» یا «تور بزرگ» نیز به پایان می‌رسد و ادامه پیدا نمی‌کند. ۴ قسمت از این مجموعه هنوز پخش نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *