پیکاپ فوتون اتومات
توسط ایران خودرو دیزل انجام شد؛

عرضه پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از بهمن

شرکت ایران خودرو دیزل از اولین عرضه محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از شنبه یکم بهمن‌ماه خبر داد.

تصویر روز: شرکت ایران خودرو دیزل از اولین عرضه محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از شنبه یکم بهمن‌ماه خبر داد.
پس از استقبال بی‌نظیر مشتریان از رونمایی پیکاپ فوتون اتوماتیک در ماه گذشته، اولین عرضه این خودرو در تاریخ شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۰ صبح و از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو دیزل، پیکاپ فوتون اتوماتیک در این طرح به صورت قیمت قطعی و با موعد تحویل اسفندماه و در دو رنگ مشکی و سفید به مشتریان عرضه خواهد شد.
در این طرح فروش برای رعایت حقوق خریداران، هر کد ملی صرفا قادر به ثبت سفارش درخواست خرید یک خودرو است و خریداران نباید سابقه خرید محصول پیکاپ از شرکت ایران خودرو دیزل در یک سال گذشته را داشته باشند. دارا بودن گواهی‌نامه رانندگی و ۱۸ سال سن از دیگر شرایط این طرح فروش است.
پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک به پیشرانه‌ای با فناوری بورگوارد، مجهز به سامانه توربوشارژ است که می‌تواند ۲۴۰ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که این مشخصات باعث شده تا این محصول ایران خودرو دیزل به عنوان قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی در بازار ایران شناخته شود.
این خودرو علاوه بر مجهز بودن به سیستم‌های ایمنی رفاهی و هوشمند پیشرفته، مجهز به گیربکس معروف ZF اتوماتیک هشت دنده است و با طراحی داخلی بسیار زیبای خود مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است. قابلیت دو دیفرانسیل ۴WD و زنجیر موتور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

5 thoughts on “عرضه پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از بهمن

  1. شهباز بیگی پاسخ

    باسلام امیدوارم خودرودیزل کمافی سابق ترتیبی بدهند که افراد کم بضاعت هم بتوانند اقساطی هم استفاده کنند و شرکتهای سازنده بفکر این قشرافرادباشندتابلکه ماهم یاپیش پرداخت300میلیون تومان وماهانه 15میلیون بتوانیم خریدکنیم.باتشکر

  2. علیرضاآزادگان پاسخ

    سلام وقتی من به عنوان یه شهروند ویک کارمند درآمد بالایی ندارم و درتوانم نیست که بتوانم صاحب چنین خودروهایی شوم
    این درحالیست که من شدیدا دوست دارم تا صاحب این خودروباشم ولی تمام خودروسازها بااین قیمت های نجومی هیچ ترتیبی اتخاذ نمیکنند که قشرکم درآمد جامعه هم بتواند از این امکانات برخوردارشوند وصاحب خودروشوندمن خواهش دارم تا فکری برای این قشر از جامعه بکنند تا ماهم بتوانیم باشرایط اقساطی بلند مدت صاحب محصولات آنها باشیم

  3. علی پاسخ

    سلام لطفا شرایطی کنید تا ما فقیران هم بتوانیم با پرداخت ۳۰۰ملیون پیش صاحب ماشین بشویم

  4. محمد پاسخ

    این ماشین با این قیمت نجومی وبااین کیفیت به درد سازنده اش میخورد..ماشین های لوکس وباکیفیت دنیا درحد ۱۰ الی ۴۰ هزار دلار قیمت دارند.ولی این حدود ۱۰۰ هزار دلار قیمتشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *