تامین سرمایه تمدن

آغاز پویش تامین مالی جمعی شرکت تجارت خلاق هدف

حداقل سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری یکصد وپنجاه میلیون ریال تعیین شده است

تصویر روز: پویش تامین مالی جمعی شرکت تجارت خلاق هدف(خانومی) به ارزش 150میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش تصویر روز ،شرکت تامین سرمایه تمدن در راستای تامین سرمایه در گردش ، پویش تامین مالی جمعی شرکت تجارت خلاق هدف را استارت زد. تامین سرمایه در گردش شرکت تجارت خلاق هدف(خانومی) جهت توسعه تولید و فروش فروشگاه اینترنتی خانومی انجام می پذیرد .

فرصت سرمایه گذاری در این طرح به مدت 4روز است که حداقل سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری یکصد وپنجاه میلیون ریال تعیین شده است.

دوره این سرمایه گذاری 12ماهه بوده و نرخ سود مشارکت 29درصد سالیانه که به صورت ماهیانه به حساب سرمایه گذاران واریز خواهد شد.

شرکت تجارت خلاق هدف (هلدینگ فنکام) در مسیر رشد و توسعه خود، به دقت بازار جهانی و ترندهای روز دنیا را تحت نظر دارد. با توجه به ترند شدن آنلاین‌شاپ‌های محصولات آرایشی بهداشتی و ظرفیت فراوان بازار ایران در این حوزه، شرکت تجارت خلاق هدف (هلدینگ فنکام) تصمیم به شراکت با فروشگاه اینترنتی خانومی گرفت و با استفاده از منابع خود و همچنین تیم قوی و متخصص فنکام، سعی در توسعه پرشتاب‌تر این آنلاین‌شاپ داشت. شرکت تجارت خلاق هدف (هلدینگ فنکام) در قالب مشورت و نظارت بر مجموعه پرطرفدار خانومی، آن را در رسیدن به اهدافش یاری می‌کند.فروشگاه اینترنتی خانومی فعالیت خود را در سال 1392 آغاز کرده است و به فروش اینترنتی مجموعه کاملی از بهترین های لوازم آرایشی بهداشتی اقدام نموده است. شرکت تجارت خلاق هدف جهت تامین سرمایه در گردش مورد نیاز خود قصد دارد با تامین مالی 150میلیارد ریالی از طریق سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد و با پرداخت سود مشارکت سالیانه 29 درصدی اقدام به توسعه تولید و فروش فروشگاه اینترنتی خانومی نماید.

تامین سرمایه تمدن با دسترسی به شبکه گسترده سرمایه‌‌گذاران حقیقی و حقوقی، امکان تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های کوچک‌، متوسط و فناورمحور را دارد.در این راستا، شرکت‌هایی که برای توسعه کسب‌ وکار نیازمند تأمین مالی هستند، می‌‌توانند از طریق سکوی تأمین مالی جمعی “آی‌بی‌کراد” به نشانی ibcrowd.ir اقدام به تأمین مالی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *