گوشی سامسونگ

چند ویژگی مخفی گوشی های سامسونگ

در این گزارش چند ویژگی مخفی را که استفاده از تلفن‌های گلکسی را منحصر به فردتر می‌کند، معرفی می‌کنیم

اردیبهشت آنلاین: سامسونگ برخی از بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار را تولید می‌کند و دستگاه‌های گلکسی چیز‌های زیادی برای ارائه به کاربران دارند.

برخی از ویژگی‌های دستگاه‌های سامسونگ ممکن است برای همه کاربران ناشناخته باشد؛ در این گزارش چند ویژگی مخفی را که استفاده از تلفن‌های گلکسی را منحصر به فردتر می‌کند، معرفی می‌کنیم:

گرفتن سلفی با دستور صوتی

بسیاری از گوشی‌های سامسونگ به شما این امکان را می‌دهند که با استفاده از دستورات صوتی یا حرکات دست، بدون هندزفری عکس و فیلم بگیرید:
برنامه دوربین را اجرا کنید. روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت چپ بالای برنامه ضربه بزنید و تنظیمات را باز کنید.
به پایین بروید تا روش‌های تصویر برداری را باز کنید.
گزینه فرمان‌های صوتی یا نمایش کف دست را روشن کنید.
گوشی را در جای امنی قرار دهید و جلوی دوربین بایستید. برای گرفتن سلفی یا ضبط ویدیو، برای ویدیو‌ها بگویید «cheese»، Shoot or smile یا «Record Video».
همچنین می‌توانید کف دست خود را جلوی تلفن بالا بیاورید تا زمانی که تایمر دوربین شروع به گرفتن عکس از طریق دوربین جلو یا پشت کند.

با انتخاب گزینه Secure Folder محافظت از گوشی خود را تقویت کنید

سامسونگ با افزودن پوشه امن به محافظت از کاربران کمک می‌کند. این یک پوشه رمزگذاری شده است که توسط پلت فرم امنیتی Knox سامسونگ محافظت می‌شود. این پوشه یک لایه امنیتی و رمزگذاری اضافی برای فایل‌های مهم شما اضافه می‌کند.
نحوه فعال کردن Secure Folder در تلفن سامسونگ:

تنظیمات را باز کنید.
برای یافتن بیومتریک و امنیت به پایین بروید.
روی “پوشه امن” کلیک کنید.
برای استفاده از پوشه، به یک حساب سامسونگ نیاز دارید. تلفن شما از شما می‌خواهد که یک حساب بسازید یا وارد گوشی فعلی خود شوید.
سامسونگ بیان می‌کند که Secure Folder به مجوز‌های زیادی از جمله دسترسی به تقویم، مخاطبین، فضای ذخیره‌سازی و برنامه‌های تلفن شما نیاز دارد. همه را بپذیرید تا ادامه دهید.
نحوه قفل کردن پوشه امن خود را انتخاب کنید. علاوه بر بیومتریک می‌توانید از یک الگو، پین یا رمز عبور استفاده کنید.
روش قفل را دو بار وارد کنید، سپس آن را تایید کنید.
بعد از تنظیم پوشه، برنامه را از صفحه برنامه یا صفحه اصلی اجرا کنید.
روی علامت مثبت یا سه نقطه عمودی کلیک کنید، سپس فایل‌ها را اضافه کنید.‌
می‌توانید هر فایلی را که می‌خواهید انتخاب کنید و سپس همه آن‌ها را به پوشه اضافه کنید. در مورد برنامه ها، یک کپی از برنامه ایجاد شده و در پوشه امن قرار می‌گیرد.

با کشیدن انگشت روی صفحه تماس بگیرید و پیام ارسال کنید

سامسونگ یک عملکرد داخلی دارد که به شما امکان می‌دهد تنها با کشیدن انگشت خود روی صفحه تماس برقرار کرده و پیامک ارسال کنید و حتی برای استفاده از این ویژگی نیازی به فعال کردن تنظیمات خاصی ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه مخاطبین خود را راه اندازی کنید و سپس مخاطبی را که می‌خواهید این کار را با او امتحان کنید پیدا کنید. سپس انگشت خود را روی مخاطب مورد نظر به سمت چپ بکشید تا به آن‌ها پیامک ارسال کنید. همچنی برای تماس با آن‌ها به سمت راست بکشید.

فعال کردن چراغ سیگنال برای اعلان‌ها

برخی از گوشی‌ها دارای یک چراغ کوچک هستند که به شما امکان می‌دهد متوجه شوید که اعلان‌های جدیدی دارید، حتی زمانی که گوشی قفل است. می‌توانید انتخاب کنید که از فلاش دوربین برای هشدار در مورد اعلان دریافتی استفاده کنید و به همین ترتیب، می‌توانید از گزینه فلاش صفحه استفاده کنید. وقتی اعلان‌های خوانده‌نشده، هشدار‌های از دست رفته یا تماس‌ها و زمانی که باتری شما کم است، به شما هشدار می‌دهد. برای فعال کردن این گزینه مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد تنظیمات شوید.
به پایین پیمایش کنید تا Accessibility را پیدا کنید.
روی «تنظیمات پیشرفته» و سپس اعلان فلش ضربه بزنید.
نور دوربین یا فلاش صفحه را طبق اولویت خود فعال کنید.

منبع: /24.ae

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *