167
با حضور معاون بانک توسعه تعاون

شرکت تعاونی آریا گستر افتتاح شد

معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد: تعاون ظرفیت موثر برای فعالیت در همه بخش‌های اقتصادی است

تصویر روز: معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون همزمان با دهه ‌فجر در افتتاحیه شرکت تعاونی آریا گستر، تعاون را ظرفیت موثر برای فعالیت در همه بخش‌های اقتصادی معرفی نمود.
سعید معادی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون همزمان با دهه مبارکه فجر در آئین افتتاح شرکت تعاونی فنی حرفه‌ای آریا گستر گفت: فعالیت در عرصه آموزش‌های کاربردی و مهارت‌افزایی منتج به کیفی‌سازی نیروی انسانی برای ورود به بازار اشتغال و کار در جهت ایجاد ارزش افزوده است.

معادی پرداخت تسهیلات اعتباری و حمایت از شرکت‌های تعاونی خدماتی در عرصه آموزش‌های عملی و افزایش مهارت انسانی جوان تحصیکرده را کمکی موثر برای توانمندسازی و کوتاه کردن مسیر اشتغال و همراهی و پشتیبانی از کارآفرینان خلاق و سرمایه‌گذاران و حرکت در مسیر پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان است طرح تعاونی آریا گستر شهرستان بابل با تسهیلات اعتباری ۶ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون مورد بهره‌برداری گرفت.
گفتنی است در ادامه طرح مجموعه تندرستی و آب‌درمانی رویای زندگی شهرستان بابلسر با تسهیلات اعتباری ۳۴ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون از محل بند الف تبصره ۱۸ افتتاح شد.
شایان ذکر است در افتتاح طرح‌های شهرستان‌های بابل و بابلسر علاوه بر سعید معادی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور شعب و بازاریابی، رئوف احمدی مدیر اداره شعب استان مازندران، معاونین و روسای شعب این استان حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *