32605 copy

مراقب امداد خودروهای متفرقه باشید

از مردم شریف کشورمان می خواهیم از طریق سامانه ها و درگاه های ارتباطی اطلاع رسانی شده خدمات را دریافت کنند

تصویر روز: مدیرعامل امدادخودروایران با اشاره به این که در طرح امداد نوروزی مشترک با سایپا در سال ۱۴۰۲، ۲۵۰۰ اکیپ شیفت از سوی ایران خودرو و ۸۰۰ اکیپ شیفت از سوی سایپا به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم کشور هستند، گفت: ۳۰ پایگاه در مسیرهای پرتردد به صورت مشترک خدمات امدادی ارایه خواهند داد.

 عباس میرحسینی در حاشیه مراسم آغاز طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا، با بیان این که به صورت شبانه روزی در تمام ایام ۲۰ روزه طرح، خدمات رسانی صورت خواهد گرفت، بیان کرد: برای ماه مبارک رمضان نیز تمهیدات لازم برای مسافران دیده شده است و امسال برای نخستین بار و پس از اتحاد استراتژیک دو خودروساز ایران خودر و سایپا، تمامی جاده های کشور به صورت سراسری تحت پوشش خدمات امدادی قرار خواهد گرفت و بیش از ۱۴۲۳ شهر و روستا پوشش امدادی خواهد شد.
وی یادآور شد: مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا برای دریافت خدمات امدادی می توانند از سرشماره ۰۹۶۴۴۰ و اپلیکیشن ایساکو برای ایران خودرو و سرشماره ۰۹۶۵۵۰ برای دریافت خدمات سایپا تماس بگیرند.
وی اظهار امیدواری کرد، در سال جاری و با این اتحاد و همکاری مشترک، مردم کشورمان در سفرهای خود دغدغه ای نداشته و این خدمات صادقانه کمک کرده تا از ارایه خدمات غیر استاندارد توسط امدادگرهای متفرقه جلوگیری شود.
وی با اشاره به خطرات و تهدیدهای امدادخودروهای متفرقه و بی هویت در سطح راه ها و جاده های کشور، تاکید کرد: از مردم شریف کشورمان می خواهیم از طریق سامانه ها و درگاه های ارتباطی اطلاع رسانی شده خدمات را دریافت کنند تا منجر به دریافت خدمات بی کیفیت از طریق امدادگران متفرقه و نمایندگی ها یا تعمیرگاه های غیراستاندارد نشود.
میرحسینی گفت: تمام ناوگان ایران خودرو و سایپا مجهز به تجهیزات به روز بوده و قطعا تجربه و تخصص لازم را دارند و حتما از قطعات اصلی ایساکو و سایپا یدک استفاده می کنند.
به گفته وی، نه تنها ایران خودرو و سایپا به محصولات یکدیگر خدمات خواهند داد، بلکه امسال و در پی اجرای این طرح مشترک، به همه خودروها فارغ از برند، خدمات امدادی و عمومی ارایه خواهد شد. پیش بینی می شود که بیش از ۱۰۰ هزار خدمات امدادی به کل محصولات و فارغ از برند، خدمات امدادی ارایه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *