هواپیمایی آسمان با صدور اطلاعیهای ضمن تشریح دلایل تاخیر در چند پرواز این شرکت، از مسافران این پروازها عذرخواهی کرد
تصویر روز ـ در روز های پایانی اردیبهشت ماه ( ۳۰ و ۳۱ ) به دلیل بروز نقص فنی ، چند پرواز هواپیمایی آسمان با تاخیر انجام شد. پس بروز این مشکل این شرکت در اقدامی قابل توجه با صدور اطلاعیهای ضمن تشریح دلایل تاخیر های صورت گرفته، از مسافران این پروازها عذرخواهی کرد.
در این بیانیه مطبوعاتی که توسط روابط عمومی آسمان در اختیار رسانه ها قرار گرفت آمده است: در مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه پرواز هواپیمای ۸۵۱ زاهدان – تهران هواپیمایی AP-APP در زمان شروع پرواز با مشکل فنی مواجه و از سر باند به رمپ منتقل شد که با هماهنگیهای صورتگرفته مسافران به سالن منتقل شده و از آنها پذیرایی بهعمل آمد. پس از بررسیهای بهعمل آمده توسط همکاران فنی و اعزام تیم تخصصی از تهران، مشکل فنی بر طرف شد و در بامداد یکشنبه به تهران عزیمت کرد.
در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه نیز پروازهای این هواپیما طبق برنامه انجام و پروازهای تهران- یزد ۸۶۲ و ۶۱۹ یزد- مشهد را بدون تاخیر و در نهایت ایمنی انجام داد. اما در ادامه برنامههای پروازی این هواپیما پرواز ۶۱۸ مشهد – یزد با مشکل فنی مواجه شد که با توجه به زمانبر بودن رفع مشکل باعث به وجود آمدن تاخیر در پرواز بعدی این هواپیما از یزد به تهران نیز شد. بنابراین مسافرین پرواز مشهد به یزد به ترمینال و بعد از آن به هتل و مسافران یزد به تهران به ترمینال هدایت شده و پذیرایی از آنها صورت گرفت. این پروازها پس از برنامهریزی و جایگزینی هواپیما، در بامداد دوشنبه انجام شد.
کار خوب هواپیمایی آسمان
بدون شک شرکت های هوایی همیشه به دنبال انجام پروازهای ایمن ، راحت و بدون تاخیر هستند، اما برای حفظ جان مردم و رعایت اصول ایمنی، در برخی موارد از جمله هنگام بروز نقص فنی هواپیما تاخیر پروازها امری اجتناب ناپذیر است. ضمن اینکه در تاخیر پروازهای هوایی عوامل متعددی دخیل هستند و ایرلاین ها به تنهایی عامل تمام تاخیرها نیستند. اما نکته مهم در اینگونه مواقع اطلاع رسانی سریع و صحیح ، توجه به قوانین و مقررات و همچنین رعایت دقیق حقوق مسافران از سوی ایرلاین ها است.
پس از تاخیر در انجام چند پرواز هواپیمایی آسمان ، این شرکت با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام دلایل تاخیر های صورت گرفته ، از مسافران این پرواز ها عذر خواهی کرد. صدور این اطلاعیه بدون شک اقدام قابل توجهی است که انتظار می رود در موارد مشابه از سوی سایر ایرلاین ها نیز انجام شود.
دیدگاهتان را بنویسید