ارتباط فردا

مزایای «ایران کارت» برای اصناف

آقاجانی در ادامه از «ایران‌کارت» به عنوان پیشروترین خدمت قابل ارائه به اصناف خبر داد

تصویر روز ـ در سمینار تخصصی مالیاتی صنفی که در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، نمایندگان اصناف مختلف از جمله رستوران‌ها، سوپرمارکت‌ها و کافه‌ها با مشاوران برجسته اداره کل امور مالیاتی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش تصویر روز قوانین، مقررات و چالش‌های مالیاتی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این سمینار مطرح شد و شرکت‌کنندگان مختلف، در پی یافتن راهکارهایی برای رفع مسائل مرتبط با آن، به گفتگو نشستند.

امید آقاجانی مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباط فردا به عنوان نماینده مجموعه بانک آینده در این سمینار حضور داشت و در سخنرانی خود به تعریف خدمات و ارائه راهکارهایی پرداخت که راهگشای چالش‌های مطروحه از طرف اعضاء جلسه بود. راهکارهایی از قبیل اتصال مستقیم نسل جدید کارتخوان‌های اندرویدی بانک آینده به سامانه جامع مالیاتی کشور، اتصال گزارش دستگاه کارتخوان به اپلیکیشن «آبانک»، ارائه درگاه پرداخت اینترنتی هوشمند و قابلیت پس دادن کالا و بازگشت وجه.

آقاجانی در ادامه از «ایران‌کارت» به عنوان پیشروترین خدمت قابل ارائه به اصناف خبر داد. ایران‌کارت یک کارت متصل به حساب بانکی است که علاوه بر دارا بودن تمامی قابلیت‌های یک کارت بانکی، خدماتی بازی‌گونه‌سازی شده (Gamified Services) را برای برندسازی و ایجاد وفاداری در مشتریان ارائه می‌کند. به گزارش تصویر روز تخفیف از نوع برگشت نقدی(Cashback) که برای اولین بار در شبکه بانکی کشور توسط ایران‌کارت ارائه شده است، بر اساس امتیازهای دریافتی ارتقاء می‌یابد و دارندگان ایران‌کارت در سطوح بالاتر، خدماتی اختصاصی مانند ترنسفر فرودگاه امام خمینی(ره)، لانژ فرودگاهی و هدایای مناسبتی دریافت می‌کنند.

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباط فردا در پایان، از اعضاء اصناف دعوت کرد تا با دریافت پذیرندگی ایران‌کارت، خدماتی خاص را برای مشتریانشان تعریف کنند و از این طریق، جایگاه فروشگاه و برند خود را در بین رقبا، تمایز دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *