حسینی
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

بانک‌های خصوصی اقدامات ارزنده‌ای در پرداخت تسهیلات خرد به مردم داشته اند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: انتظار این است که بانک‌ها همکاری بیشتری برای رونق تولید داشته باشند

تصویر روز ـ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اعلام کرد: اکثر بانک‌های خصوصی همگام با بانک‌های دولتی اقدامات ارزنده‌ای در پرداخت تسهیلات خرد به مردم داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری خطوط، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان این مطلب اظهار داشت: در سالی که رهبر معظم انقلاب «سال مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری کردند، انتظار این است که بانک‌ها همکاری بیشتری برای رونق تولید داشته باشند. بسیاری از تسهیلات‌گیرندگان در نظر دارند با تسهیلات دریافتی کارگاهی برای ایجاد اشتغال راه‌اندازی کنند که همکاری بانک‌ها در این زمینه می‌تواند زمینه‌ساز مشارکت بیشتر آن‌ها در تولید باشد.

تقدیر از عملکرد بانک سینا 

وی با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان در همراهی کامل با دولت، خدمت به مردم و محرومان را در دستور کار قرار داده، گفت: همین سیاست مهندس فتاح موجب شده تا بانک سینا نیز بیشترین سهم پرداختی تسهیلات را به متقاضیان وام‌های تبصره‌ای به خود اختصاص دهد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: بانک سینا در پرداخت تسهیلات ازدواج، افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، جزو بانک‌های پیشرو بوده و از معدود بانک‌هایی است که در اعطای تسهیلات سرعت قابل توجهی داشته است.

وی افزود: مدیران بانک سینا در پرداخت تسهیلات خرد با برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب، همسو با دولت مردمی گام برداشته‌اند. معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: بانک سینا در مناطق محروم کشور پرداختی‌های قابل توجهی داشته است که شایسته تقدیر در حوزه محرومیت‌زدایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *