d8b1 c
با ۲۵۰۰ اتاق

«رکسان» به بزرگترین مجموعه هتلداری کشور تبدیل شد

هتل‌های رکسان زیر نظر شرکت "گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران" سمگا " وابسته به گروه مالی گردشگری است

تصویر روز ـ گروه هتل‌های بین‌المللی رکسان با داشتن پروژه‌های هتلی در دست اجرا، بهره‌برداری شده و آماده بهره‌برداری، در مجموع با ۲۵۸۷ اتاق به بزرگ‌ترین مجموعه هتلداری کشور تبدیل شده است.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، هتل کوثر نجف اشرف، هتل قصرالضیافه مشهد و هتل کاروانسرای وکیل کرمان-بوتیک هتل کاروانیکا در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده است.

هتل پنج ستاره “رکسان” و هتل چهار ستاره “رمیس” فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) تهران، هتل پنج ستاره رکسان کربلا، هتل پنج ستاره رکسان نجف، بوتیک هتل کاروانیکا کرمان، هتل پنج ستاره قصرالضیافه رکسان مشهد و هتل پنج ستاره رکسان سیرجان از جمله مراکز اقامتی و پذیرایی است که تحت مالکیت و مدیریت بهره‌برداری برند و استاندارد‌های بین‌المللی رکسان اداره می‌شود.

گروه بین‌المللی هتل‌های رکسان همواره در نمایشگاه‌های گردشگری کشور که هرساله با هدف تجمیع ظرفیت‌های موثر صنعت گردشگری و به منظور استفاده بهینه از منابع موجود و ایجاد زمینه‌های لازم برای حضور فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود، حضوری چشمگیر دارد.

در حال حاضر بسیاری از علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران در حوزه‌های هتلداری، گردشگری، مراکز اقامتی و بوم‌گردی خواستار همکاری، مشارکت و استفاده از تجارب گروه بین‌المللی هتل‌های رکسان هستند.

گروه بین‌المللی هتل‌های رکسان زیر نظر شرکت “گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران” سمگا ” وابسته به گروه مالی گردشگری است که در زمینه اقامت، پذیرایی، حمل و نقل و تورگردانی فعالیت می‌کند.

شرکت مذکور علاوه بر مدیریت بهره‌برداری از هتل‌های داخلی و خارجی، در زمینه تدوین استاندارد‌های فنی، مشاوره، نظارت، تجهیز و آموزش سرمایه انسانی فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *