34021 copy
همزمان با افزایش حضور زائران

استقبال زائران اربعین حسینی از خدمات امدادی ایساکو

شرکت ایساکو طی سال های گذشته تلاش کرده است با خدمت رسانی به زائران اربعین در برگزاری هرچه بهتر این مراسم معنوی مشارکت فعال داشته باشد

تصویر روز ـ شرکت ایساکو طی سال های گذشته و همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی با اجرای طرح های ویژه و همچنین استقرار تیم های ثابت و سیار در مسیر تردد زائران ، تلاش کرده است با خدمت رسانی به این عزیزان به سهم خود در برگزاری هرچه بهتر این مراسم معنوی مشارکت فعال داشته باشد. بررسی ها صورت گرفته نیز نشان میدهد این اقدام ایساکو مورد استقبال و رضایت زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم زمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی و در ‌راستای مسوولیت‌پذیری اجتماعی، طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» را از ۵ تا ۱۷ شهریور سال جاری در نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی در مرزهای خروجی کشور در دست اجرا داشته و این طرح به صورت مستمر توسط مدیران ارشد، مورد پایش و نظارت میدانی قرار دارد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت ایساکو ، در طرح «خدمات و امداد اربعین حسینی» تاکنون ۶۱۸۶ خودرو در نمایندگی‌های منتخب پذیرش شده‌ و سرویس‌های لازم برای تسریع در سفر و چابک سازی امور این سفر معنوی برای این خودروها به اجرا در آمده است.

در این طرح ارایه خدمات عمومی به تمامی خودروها فارغ از برند و نوع کارخانه توسط این شرکت، انجام پذیرفته است. این خدمات شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری کمکی، سوخت‌رسانی، بازکردن درهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس بوده است.
هم وطنان می‌توانند در طول مسیر رفت و برگشت از ایران به کشور عراق و بالعکس در صورت نیاز به هر گونه خدمات امدادی، از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ درخواست‌های خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است جمعی از مدیران این مجموعه به منظور بررسی حسن اجرای طرح و پشتیبانی از کارکنان مجموعه در راستای اجرای هر چه بهتر آن، در شهرهای مرزی چذابه، شلمچه، مهران، خسروی، باشماق و تمرچین حضور یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *