حسین سلاح ورزی

هشدار دبیر شورای عالی نظارت به سلاح ورزی

دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران به حسین سلاح ورزی هشدار داد

تصویر روز ـ دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران به حسین سلاح ورزی هشدار داده که از زمان ابلاغ مصوبه شورای عالی نظارت، حق هیچگونه دخل و تصرف در اموال اتاق ایران را ندارد.
به گزارش تسنیم، بعد از جلسه یکم ابان ماه شواری عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران در خصوص ابطال ارای حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران، در تاریخ 13 آبان ماه موضوع برگزاری مجدد انتخابات رئیس و همچنین تداوم فعالیت و ماموریت انجمن نظارت بر انتخابات به هییت رئیسه اتاق بازرگانی ایران ابلاغ شد. در همین رابطه اطلاعیه برگزاری مجدد انتخابات در تاریخ یکم بهمن ماه سال جاری به صورت عمومی منتشر شده است.

اخیرا وزارت صمت هم در بیانه ای اعلام کرده است، حسین سلاح‌ورزی در حواشی رخ داده در دوره پسا انتخابات رویکردی هنجارگریز در پیش گرفته و با ارائه اطلاعات نادرست به رسانه‌ها و استفاده غیرقانونی از منابع و امکانات اتاق بازرگانی، درپی توجیه و استمرار حضور غیرقانونی خویش در هیئت رئیسه اتاق بازرگانی است.

در همین راستا سیدعلی لطفی زاده دبیر جدید شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران طی مکاتبه ای ضمن اشاره به ماده 19 قانون اتاق بازرگانی بر تمکین از مصوبات شورای عالی نظارت بر همکاری هییت رئیسه در راستای برگزاری انتخابات جدید تاکید کرده است.

وی تصریح کرده که از زمان ابلاغ مصوبه شورای عالی نظارت به دبیر خانه اتاق بازرگانی ایران یعنی 13 آبان 1402 هرگونه دخل و تصرف در اموال اتاق بازرگانی از سوی شخص فاقد صلاحیت مسئولیت موجب ضمان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *