18949778 345

مشارکت گسترده فعالان اقتصادی در انتخابات

بدون شک اتاق های بازرگانی و فعالان اقتصادی می توانند نقش بسیار مهمی در برگزاری انتخابات ایفا کنند.

تصویر روز ـ دبیر کل شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق ایران اعلام کرد: مسئولان دستگاه‌ها و سازمان های مختلف به ویژه اتاق های بازرگانی باید اهمیت مهم حضور پرشور مردم در انتخابات و آثار آن در حفظ امنیت و منافع ملی را برای جامعه تبیین کنند.

علی درویشی در حاشیه برگزاری همایش آنلاین «تبیین» که با حضور مسئولان بسیج اتاق های بازرگانی سراسر کشور برگزار شد در گفت و گوی اختصاصی با تصویر روز افزود: باید با جهاد تبیین اهمیت مشارکت و حضور مردم را تبیین کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه و همچنین شکل‌گیری مجلس انقلابی و پرتوان برای رفع مشکلات کشور باشیم.

وی اظهارداشت: بدون شک اتاق های بازرگانی و فعالان اقتصادی می توانند نقش بسیار مهمی در برگزاری انتخابات ایفا کنند.

دبیر کل شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق ایران معتقد است: با توجه به هجمه های دشمنان و بدخواهان برای کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای، ترغیب آحاد جامعه برای حضور پرشور در انتخابات پیش روی یک امر مهم و ضروری است.

حضور گسترده فعالان اقتصادی در انتخابات

در ادامه مسعود برهمن عضو شورای عالی بسیج تجار در گفت و گو با خبرنگار تصویر روز اعلام کرد: با توجه به اهمیت و نقش مجلس شورای اسلامی در تدوین و اصلاح قوانین به عنوان بستر تحول و حرکت، از همه فعالان اقتصادی خواسته شده که با حضور و مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت خود و حوزه اقتصاد به عنوان پیشران حرکت و تحول، توجه جدی داشته و نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم و سرنوشت ساز یازدهم اسفند ماه گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه ملی و از مهمترین وظایف تک تک ما است و انتظار داریم فعالان اقتصادی حضوری گسترده در این انتخابات داشته باشند.

مسعود برهمن در پایان افزود: فعالان اقتصادی می توانند زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را فراهم کنند و انتظار می رود این قشر در کنار سایر اقشار جامعه به این رسالت خطیر به نحو احسن عمل کنند.

45

54

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *