مسعود برهمن
مسعود برهمن: در صورت رفع مشکلات و موانع

ایران آماده صادرات دارو به تانزانیا است

خوشبختانه مقرر شده تا سازمان توسعه تجارت تانزانیا تسهیلاتی برای حضور تجار ایرانی در این نمایشگاه ارائه کند

تصویر روز – رئیس اتاق مشترک ایران و شرق آفریقا اعلام کرد: امیدوارم اتاق ایران موضوع راه‌اندازی سفارت و یا کنسولگری تانزانیا در ایران را از طریق مراجع رسمی پیگیری کند.

به گزارش سایت اتاق ایران ، مسعود برهمن با اشاره به برنامه‌ریزی اتاق مشترک برای حضور تجار ایرانی در نمایشگاه تجاری و صنعتی تانزانیا، ادامه داد: خوشبختانه مقرر شده تا سازمان توسعه تجارت تانزانیا تسهیلاتی برای حضور تجار ایرانی در این نمایشگاه ارائه کند.

برهمن با تأکید بر ضرورت حذف سود و عوارض گمرکی میان ایران و قاره آفریقا، گفت: این به نفع هر دو طرف خواهد بود و اتاق‌های دو کشور باید برای تحقق این امر تلاش کنند.

او با اشاره به اینکه توریسم درمانی یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب برای همکاری‌های ایران و تانزانیا است، افزود: 17 هزار آفریقایی فقط در یک سال به کلینیک ایرانی‌ها در دوبی مراجعه کرده‌اند. اما ما این ظرفیت را داریم که این خدمات درمانی را با قیمت مناسب‌تر به طور مستقیم ارائه دهیم. در این رابطه کارگروهی نیز در اتاق مشترک تشکیل داده‌ایم.

برهمن با انتقاد از دشواری رجیستر دارو در تانزانیا گفت: اگر این مشکلات برطرف شود ایران آماده صادرات دارو به تانزانیا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *