بازدداشت

دستگیری سارقان طلا فروشی بلافاصله بعد از سرقت

متهمان در کلانتری به ۲۰ فقره سرقت در استان‌های مختلف اعتراف کردند

تصویر روز _ سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق طلا فروشی بلافاصله بعد از سرقت خبر داد.

به گزارش صدا و سیما، سرهنگ امیرهوشنگ امیری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از طلا فروشی در محدوده تهرانپارس و با بررسی دوربین‌های مدار بسته هویت فردی که وارد مغازه طلافروشی شده بود شناسایی و مراتب به کلیه واحد‌های گشتی سطح شهر تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه گروه عملیاتی کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در حال گشت زنی، خودرویی با ۳ سرنشین که راننده خودرو همان متهم و با همان مشخصات بود مشاهده کردند و ماموران به متهم دستور ایست صادر کردند، ولی راننده خودرو به قصد فرار از صحنه دستگیری با استفاده از سلاح سرد با ماموران درگیر شد و سپس به همراه همدستانش از محل گریخت.

این مقام انتظامی گفت: پس از تعقیب و گریز، در نهایت خودروی متهمان در فلکه دوم تهرانپارس متوقف و متهم در این مرحله با یک قبضه سلاح گرم به سمت ماموران تیراندازی کرد که در یک عملیات ضربتی و منسجم متهم خلع سلاح و به همراه دو همدستش دستگیر شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پس از بازرسی از خودرو متهمان حدود یک صد میلیون تومان طلا‌های سرقت شده کشف شد و متهمان برای طی مراحل قانونی به کلانتری انتقال داده شدند.

سرهنگ امیری با بیان اینکه متهمان در کلانتری به ۲۰ فقره سرقت در استان‌های مختلف اعتراف کردند افزود:تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *