170
با حضور دکتر حسن پور برگزار شد

اختتامیه رزمایش 100 هزار بسیجی اصناف کشور

بسیجی حتی بدون کارت و پرونده خود را بسیجی می‌داند و تفکر بسیجی اجازه نمی‌دهد کاری بر زمین بماند

تصویر روز _ اجتماع بزرگ گروه‌های جهادی بسیجیان اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با حضور دکتر غلامرضا حسن پور برگزار شد.

 در این مراسم  رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: بسیجی حتی بدون کارت و پرونده خود را بسیجی می‌داند و تفکر بسیجی اجازه نمی‌دهد کاری بر زمین بماند.

حجت الاسلام احمد صالحی در اجتماع بزرگ گروه‌های جهادی بسیجیان اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، گفت: گفت: فرهنگ بسیج برگرفته از نگاه علوی و فاطمی است و با فرهنگ مهدوی یکسان می‌باشد. اینکه در جمع حاضر سه نسل از یک خانواده بسیجی هستند و با افتخار لباس خدمت مردم برتن کردند، مثل عشق به ایران از نسلی به نسل دیگر ارث میرسد که پدربزرگ و پسر و نوه هرسه چفیه بسیج برگردن دارند و مشغول خدمت جهادی به مردم هستند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: همانطور که رهبر عزیزمان فرموده‌اند تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است و گستره فرهنگ و تفکر بسیجی جغرافیا و قشر خاصی نمی‌شناسد و از مرزها نیز فراتر رفته است.

حجت‌الاسلام احمد صالحی گفت: ما افتخار داریم که بسیجیان خمینی کبیر (ره) و امام خامنه ای هستیم. بسیجی حتی بدون کارت و پرونده خود را بسیجی می‌داند و تفکر بسیجی اجازه نمی‌دهد کاری بر زمین بماند. از زلزه تا سیل، از اربعین تا دیگر سنگرهای مردمی، نیروهای بسیجی اجازه نمی‌دهند کاری بر زمین بماند و بدون هیچ چشم داشتی از جان و وقت و زندگی خود برای مردم گذاشتند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: روحیه بسیجی به‌گونه‌ای است که تا کاری را به سرانجام و سرمنزل مقصود نرساند رها نمی‌کند. این همان الگویی است که ما در دولت و در مرکز ارتباطات مردمی نیز اجرا کردیم و تا مطلب و موضوعی را به نتیجه نهایی نرسانیم رهایش نکرده و از آن چشم‌پوشی نمی‌کنیم.

وی یادآور شد: قدردان این ابتکار زیبای بسیج اصناف کشور که یکصد هزار بسیجی در سراسر کشور در کنار خدمات بهداشتی و درمانی و… و. بصورت جهادی و رایگان به سراغ تعمیر و تعویض و تجهیز لوازم‌ منزل و خودرو و لوازمات برقی و فنی افراد کم بضاعت می‌روند. از سردار حسن پور عزیز و بسیجیان بازاری و اقتصادی که در دوران سختی هم بسیار یار نظام مقدس بودند تشکر میکنم و این اقدام جهادی یکصدهزار نفری در هفته بسیج را تبریک می‌گویم.

اختتامیه رزمایش بزرگ یکصد هزار بسیجی اصناف کشور با عنوان خدمت جهادی در هزار پایگاه در سطح کشور با حضور رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سردار حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و مسئولانی از حوزه‌های مختلف بسیج و شهرستان ری برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *