پلیس راهور

محدودیت ترافیکی جاده‌های شمال

در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است

تصویر روز _ پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز ۲۹ آذر تا شنبه دوم دی ماه در جاده‌های شمال کشور خبر داد.

به گزارش صدا و سیما، در اطلاعیه پلیس راه کشور آمده است: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه دوم دی ماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین در محور کرج – چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در این محور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه (۲۹ آذر) از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است.
­
همچنین در صورت پرحجم بودن ترافیک تردد انواع وسایل نقلیه در محور چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه (یکم دی) از آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

در محور هراز از امروز تردد همه تریلر‌ها ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه در این محور ممنوع است.

از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه (یکم دی) در صورت سنگین بودن بارترافیکی در محور هراز از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *