ترافیک تهران

محدودیت‌های ترافیکی تا ۱۵ مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش صدا و سیما، برابر با اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌ها تردد موتورسیکلت‌ها به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۰ مهر تا ساعت ۷ صبح شنبه ۱۵ مهر از محور‌های کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران- سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ دوشنبه تا چهارشنبه (۱۰ تا ۱۲ مهر ماه) از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است، همچنین در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران– شمال به سمت مرزن‌آباد یک طرفه خواهد بود.
بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ جمعه و شنبه (۱۴ و ۱۵ مهر ) از کرج و ابتدای آزادراه تهران–شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود، همچنین در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام مأموران پلیس راه، محدودیت یک طرفه مقطعی در روز‌های سه‌شنبه، جمعه و شنبه (۱۱، ۱۴ و ۱۵ مهر ) البته (به استثناء وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اعمال خواهد شد.
در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس و بالعکس بوده و تردد خودرو‌های تریلر از محور هزار ممنوع است.
تردد خودرو‌های کامیون و کامیونت به استثنای وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۲ مهر و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مهر از محور هراز ممنوع اعلام شده است.
بر مبنای اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد انواع خودرو‌های تریلر به استثناء وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و جمعه (۱۱ و ۱۴ مهر ) از مسیر جنوب به شمال محور تهران– فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود، در محور آستارا– اردبیل و بالعکس، تردد کلیه خودرو‌های کامیون و تریلر به استثناء وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ سه‌شنبه ۱۱ مهر و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ مهر ) ممنوع اعلام شده است.
تردد خودرو‌های کامیون و تریلر به استثناء وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ سه‌شنبه ۱۱ مهر و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ مهر ) در محور قدیم رشت– قزوین و بالعکس ممنوع خواهد بود.
به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها بوده و با توجه به شرایط ترافیکی، احتمال هرگونه تغییر در ساعت و نحوه اجرا وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *