4274
دکتر حسن پور:

وظیفه بسیج اصناف حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی است

یکی از وظایف مهم وظیفه بسیج اصناف پشتیبانی از افسران جنگ اقتصادی و هموار کردن مسیر فعالیت آنان است

تصویر روز _ رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: امروز فعالان اقتصادی در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند لذا وظیفه داریم در این مسیر از آنان حمایت و پشتیبانی کنیم.

به گزارش روابط عمومی بسیج تجار کشور ، دکتر غلامرضا حسن پور در نشست مشترک با جمعی از فعالان اقتصادی و صنعتگران بخش خصوصی اصفهان ضمن با بیان این مطلب اظهارداشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، بسیج در خط مقدم نبرد بود و بازاریان و صنعتگران به‌ عنوان پشتیبان فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه امروز این جایگاه‌ها عوض شده و فعالان اقتصادی در خط مقدم جنگ قرار دارند ، افزود: یکی از وظایف مهم بسیج اصناف پشتیبانی از افسران جنگ اقتصادی و هموار کردن مسیر فعالیت آنان است.

وی اظهارداشت: هر کسی که دغدغه پیشرفت کشور و منافع ملی را دارد یک بسیجی محسوب می‌شود . ما باید صدای فعالان اقتصادی را به گوش حاکمیت برسانیم و بلندگوی آنها باشیم.
دکتر حسن پور در ادامه نشست مشترک با فعالان اقتصادی و صنعتگران بخش خصوصی اصفهان افزود: راه‌اندازی بسیج تجار و فعالان اقتصادی می‌تواند باعث اتحاد و یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها شود و اجرای این طرح تا کنون نتایج خوبی نیز  بدنبال داشته است.

وی تاکید کرد: باید برای بسیج تجار و فعالان اقتصادی چشم‌انداز تعریف کنیم و یکی از اهداف اصلی این شورا می‌تواند مطالبه‌گری باشد. به گفته وی  بسیج همیشه در مطالبه‌گری جدی بوده است و هیچ تعارف و رودربایستی با هیچ نهاد و مسئولی ندارد و اگر تشخیص دهد که اقدامی به نفع کشور است به‌صراحت حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بسیج تجار ، در این نشست اعضای هیئت‌رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان و مدیران بخش دولتی به بیان دغدغه و چالش‌های خود پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه سعید صالحی مهر، به‌ عنوان رئیس شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان معرفی شد. صالحی مهر از فعالان اقتصادی در زمینه فعالیتهای عمرانی و صادرات خدمات فنی مهندسی، با سابقه مدیریت در اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *