بانک سینا

آسان سازی فرآیند ارایه خدمات به مشتریان بانک سینا

نهادینه شدن تفکر کسب‌وکار متضمن اجرای موفق طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا است

تصویر روز ـ مدیرعامل بانک سینا در همایش سالانه مهندسی و پشتیبانی این بانک، گفت: نهادینه شدن مؤلفه‌های تفکر کسب‌وکاری در میان کارکنان، تضمین کننده حصول موفقیت در مسیر اجرای طرح راهبردی کسب و کار بانک است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک‌ سینا با اشاره به نقش مؤثر حوزه مهندسی و پشتیبانی در پیشبرد اهداف بانک در اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار بانک گفت: حوزه مهندسی و پشتیبانی باید با نگاهی ساختاریافته در جهت تحقق بهینه اهداف راهبردی بانک نقش مؤثری ایفا کند.
وی با تأکید بر لزوم حرکت بانک در مسیر طرح راهبردی کسب‌وکار، گفت: مدیریت صحیح در حوزه مهندسی وپشتیبانی منجر به ایجاد هم‌افزایی و تحولی بزرگ در توسعه خطوط کسب‌وکار بانک سینا می‌شود که این تفکر در مرز 40 سالگی بانک باید به جد دنبال شود.
فتحعلی خاطرنشان ساخت: همفکری حوزه‌ها و واحدهای مختف بانک در رابطه با تسهیل و سرعت در رفع موانع و همچنین ایجاد فرآیندهای آسان و منعطف برای ارائه خدمات جامع بانکی ضروری و راهگشای مسیر سه ساله طرح تحول خواهد بود.
مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: روان سازی انجام فرآیندها، افزایش سرعت در ارائه خدمات بانکی متناسب با نیاز مشتریان و سایر ذی‌نفعان را در دستور کار بانک قرار دارد.
فتحعلی ضمن تشریح ابعاد طرح راهبردی کسب‌وکار بانک، تاکید کرد: آگاهی‌بخشی در زمینه موضوعات کلیدی و راهبردی به مدیران ارشد و دریافت راه حل‌ها در چالش‌ها و مشکلات برای آینده مطلوب بانک، سرلوحه مدیران بانک قرار دارد.
فتحعلی با بیان اینکه بانک سینا از نیروهای خلاق، جوان و کارآمد و مسلط به امور بانکی برخوردار است، گفت: این بانک بایستی با به کارگیری این نیروهای مستعد، فضای مناسب برای اصلاح ساختارها ایجاد کند.
حفظ و ارتقای جایگاه بانک سینا در نظام بانکی کشور، مستلزم تلاش تمامی کارکنان و مدیران بانک است که این امر با تقویت شاخص‌های عملکردی محقق می‌شود.
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به تعداد املاک تملیکی بانک، گفت: در نظر داریم با یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم، مزایده‌های املاک در اسرع وقت انجام شود و منابع به دست آمده از فروش این املاک را برای پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای و مولد و تأمین مالی این پروژه‌ها استفاده کنیم.
گفتنی است همایش سالانه حوزه مهندسی و پشتیبانی بانک سینا از تاریخ 20 الی 21 دیماه در شهر تهران در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *