بهروزی فر
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

بحث کمیسیون اجتماعی درباره تعطیلی پنجشنبه کارشناسی بود نه مذهبی

آنچه به نام بنده در یکی از پایگاه خبری داخلی و در یکی از رسانه‌های معاند خارج از کشور نقل شده را تأیید نمی‌کنم

تصویر روز _ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تکذیب سخنان منتشر شده از قول وی در یکی از پایگاه‌های خبری داخل کشور و رسانه‌های معاند خارجی مبنی بر مخالفت مجلس با تعطیلی روز شنبه به دلایل مذهبی، گفت: آنچه دولت در لایحه خود مطرح کرده بود، تعیین شنبه تا چهارشنبه به عنوان روز کاری بود که ما در کمیسیون اجتماعی تنها از منظر کارشناسی و نه سیاسی و مذهبی لایحه را بررسی و مصوب کردیم.

خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم فومن و شفت و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت ضمن تکذیب سخنان منتشر شده از قول وی در یکی از پایگاه‌های خبری داخل کشور و رسانه‌های معاند خارجی مبنی بر مخالفت مجلس با تعطیلی روز شنبه به دلایل مذهبی، عنوان کرد: در جلسه روز یکشنبه هفته جاری کمیسیون اجتماعی، لایحه اصلاح ماده (87) قانون مدیریت کشوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در راستای این اصلاحیه ما اعضای کمیسیون اجتماعی براساس لایحه دولت روزهای کاری دستگاه‌های اجرایی را از شنبه تا چهارشنبه مصوب کردیم، به عبارت دیگر دو روز پنجشنبه و جمعه به عنوان روزهای تعطیل هفته تعیین شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مصوبه کمیسیون اجتماعی همان لایحه پیشنهادی دولت یعنی 40 ساعت و 5 روز کاری هفته در نظر گرفته شده است. این مصوبه به زودی وارد صحن علنی مجلس خواهد شد و اگر تغییراتی قرار است در آن صورت بگیرد، در صحن و در قالب پیشنهادات نمایندگان مجلس بررسی و رأی‌گیری خواهد شد.

بهروزی‌فر با تاکید بر اینکه موردی که از زبان بنده درخصوص بحث اقلیت‌های مذهبی و شاعبه‌ای که در دلیل مخالفت با تعطیلی روز شنبه مطرح شد، کذب محض است، تصریح کرد: ما ادیان الهی را قبول داریم و به پیروان آن‌ها احترام می‌گذاریم. جزو اقلیت‌های مذهبی کشور و هم‌وطن‌های ما هستند. در خارج از کشور و در سطح جهان هم مورد احترام و تکریم ما هستند، زیرا آن‌ها هم به خداوند اعتقاد دارند و جزو پیروان الهی هستند.

وی افزود: آنچه بنده در مصاحبه اعلام کرده بودم مربوط به لایحه دولت بود و آنچه دولت در لایحه خود مطرح کرده بود تعیین شنبه تا چهارشنبه به عنوان روز کاری بود که ما در کمیسیون اجتماعی تنها از منظر کارشناسی و نه سیاسی و مذهبی لایحه را بررسی و مصوب کردیم.

بهروزی‌فر در پایان تاکید کرد: ما معتقدیم همه روزهای هفته و ماه روز خداست و متعلق به این آفرینش است، لذا به هیچ وجه من الوجوه آنچه به نام بنده در یکی از پایگاه خبری داخلی و در یکی از رسانه‌های معاند خارج از کشور نقل شده را تأیید نمی‌کنم و اعلام می‌کنم کذب محض است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *