bank eghtesad novin

مدیرعامل بانک اقتصادنوین شفافیت اطلاعاتی لازمه حفظ خوشنامی است

تصویر روز : مدیرعامل بانک اقتصادنوین در جمع کارکنان سرپرستی و شعب منطقه هفت استان‌های این بانک در اهواز، ضمن تاکید بر لزوم حفظ خوشنامی بانک اقتصادنوین در بازار پولی کشور، گفت: مهمترین الگوی حفظ خوشنامی بانک سلامت و شفافیت اطلاعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، علیرضا بلگوری مدیرعامل این بانک، در جمع مسئولان و کارکنان این سرپرستی، با اشاره به اینکه این موضوع در اولویت محوری اصلی بانک قرار گرفته است، افزود: در کنار این موضوع برخی موارد دیگر نیز به عنوان برنامه‌های محوری بانک تبیین و اعلام شده که تجهیز منابع پایدار و خرد، سودآوری و مشارکت بیشتر شرکت‌های تابعه بانک در ارایه سبد خدمات مورد نیاز مشتریان از آن جمله است. وی اظهار داشت: بانک اقتصادنوین بر ارایه خدمات بر آحاد مردم جامعه تاکید دارد که بر این اساس برنامه‌ریزی‌ها به طوری صورت گرفته که همه مردم بتوانند از خدمات این بانک استقاده کنند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین توجه به تامین منافع ذی‌نفعان را از برنامه‌های مهم و تعیین کننده بانک اقتصادنوین برشمرد و گفت: تامین منافع ذی‌نفعان در گرو تحقق اهداف بانک و در نهایت سودآوری عملیات بانکی است.
بلگوری گفت: برای آگاهی همکاران شعب از وضعیت سود و زیان هر شعبه به عنوان یک واحد کسب و کار، داشبورد مدیران بانک طراحی و اجرا شده است که روسای شعب می‌توانند با استفاده این سامانه به آخرین اطلاعات شعب تحت نظارت خود دسترسی داشته باشند.
وی به نقش تعیین کننده همکاران در ارایه ایده‌های جدید و کارآمد اشاره کرد و گفت: واحدهای مرتبط ستاد بانک از ارایه طرح و ایده توسط همکاران استقبال می‌کنند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن اشاره به گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی در این بانک، گفت: با توسعه زیرساخت‌ها و خدمات بانکداری الکترونیکی امکان ارایه انواع خدمات مورد نیاز مشتریان بدون احتیاج به مراجعه به شعب بانک فراهم شده است و امروز بخش عمده‌ای از خدمات مورد نیاز مشتریان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارایه می‌شود.
وی در ادامه ضمن تاکید دوباره بر پایبندی بانک اقتصادنوین بر دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص لزوم رعایت نرخ سود سپرده‌ها، گفت: اولویت بانک اقتصادنوین در جذب منابع توجه به سپرده‌های خرد با ماندگاری بالاست که در این راه بانک اقتصادنوین هیچگاه برای ترغیب سپرده‌گذاران از نرخ‌های خارج از چهارچوب استفاده نکرده است.
حضور در منطقه هفت استان‌ها هفتمین سفر علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصادنوین در هفته‌های اخیر است که با هدف دیدار با همکاران شعب این سرپرستی انجام شد، در این سفر نیز به روال سفرهای قبلی جمعی از مدیران ارشد گروه اقتصادنوین از جمله حسین کریمخان‌‌زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین، ساسان معدل مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، حسن خورسند مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین و محمد رضا سیفی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری عمران و توسعه پایدار ایرانیان حضور داشتند.
در ادامه این بازدید، مدیرعامل بانک اقتصادنوین به همراه مدیران ارشد این بانک، با حضور در شعب تحت پوشش این سرپرستی، با همکاران این شعب دیدار و از نزدیک در خصوص مسایل مختلف بانکی با ایشان گفت‌وگو کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *