bank gharzolhasane mehr

ارائه تسهیلات آنلاین توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

تصویر روز : مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از ارائه تسهیلات آنلاین توسط این بانک خبر داد.
مرتضی اکبری با تبریک ایام دهه فجر در نشست خبری که به مناسبت ارایه گزارش وضعیت و اقدامات بانک در سال جاری برگزار شد، اظهار داشت: بانک از سال گذشته در حد منابعی که در اختیار دارد سعی داشته تا تبلیغات خود را به سمت مسئولیت های اجتماعی هدایت کند و در همین راستا حوزه های آموزش، بحران، زلزله، آزادسازی زندانیان غیرعمد و … فعالیت های انجام شده است.

وی افزود: بانک فرض الحسنه مهر ایران سعی کرده با توجه به بار معنوی که بر دوش دارد در زمینه مسئولیت های اجتماعی نیز فعالیت داشته باشد. برهمین اساس همکاران ما در بانک، ساخت و بازسازی یک مدرسه در مناطق زلزله زده در کرمانشاه را با هزینه خود برعهده گرفته اند، که این نشان از اهمیت مسئولیت اجتماعی برای همکاران ما در بانک است.

اکبری در پاسخ به ایبِنا درباره فعالیت این بانک در زمینه بانکداری الکترونیک، گفت: به دلیل ارتباط و تعامل بانک با مردم، به طور حتم باید به سمت افزایش ارائه خدمات الکترونیکی حرکت کنیم.

وی افزود: برهمین اساس ما جزء بانک هایی هستیم که افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات آنلاین را آغاز کرده ایم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: بخش زیادی از تقاضا برای دریافت تسهیلات ۵ یا ۱۰ میلیون تومانی است و مراجعه مکرر به بانک برای دریافت این تسهیلات موجب نارضایتی مشتریان بانک خواهد شد.

اکبری افزود: برهمین اساس ما تلاش کردیم تا پرداخت تسهیلات آنلاین صورت گیرد و اکنون نیز حدود ۱۰ درصد از مشتریان این تسهیلات را دریافت کرده اند.

وی درباره موبایل بانک، این بانک گفت: سپرده گذاران پیش از این از این سرویس بانک استفاده نمی کردند اما در حال حاضر خوشبختانه رویکرد مشتریان تغییر کرده و استقبال خوبی از موبایل بانک، بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت گرفته است.

 محمدهادی ایازی نیز در مراسم امضای قرارداد مشارکت در ساخت مرکز بازپروری مبتلایان به اعتیاد با بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: طرح نظام سلامت از جمله پروژه هایی است که نیازمند مشارکت بیشتر  مردم و بنگاه های اقتصادی هستیم، البته در مواردی ما دچار کمبود تخت بیمارستانی هستیم که در این خصوص برخی بانک ها از جمله مهر ایران حل بخشی از مشکلات نظام سلامت را در حد توان خود برعهده گرفته اند.

معاون وزیر بهداشت افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در بیمارستان روانپزشکی علوم پزشکی ایران قصد احداث مرکز بازپروری را داریم. وی تصریح کرد: سه خانه بهداشت در منطقه زلزله زده کرمانشاه ظرف یکسال آینده ساخته خواهد شد، که بر این اساس زمین تحویل بانک مهر ایران شده است.

به گفته ایازی، مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی در تمام دنیا همچون نظام مالیاتی است و بنابراین در قرارداد شرکت های خارجی نیز بر مسئولیت اجتماعی تاکید شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *