hamoni

شروع فعالیت فین استارز ۲۰۱۸ از هفته آینده

 تصویر روز : مدیرعامل فرابورس اعلام کرد رویداد فین استارز ۲۰۱۸ از هفته آینده آغاز و برگزیدگان آن در آخرین روز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه معرفی می شود.
امیر هامونی درباره فین استارس ۲۰۱۸ و برنامه‌های فرابورس، گفت: هفته آینده مراسم افتتاحیه فین استارز برگزار می شود و در عین حال فرآیند و رویداد دو سه ماهه فین استارز را شروع خواهیم کرد.

وی افزود: همه استارت‌آپ‌ها در حوزه «فین تک» می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام کنند. این استارتاپ‌ها در سه ماه آینده داوری می‌شوند و در روز اختتامیه نمایشگاه بانک، بورس و بیمه، برندگان فین استارز معرفی خواهند شد.

مدیرعامل فرابورس تاکید کرد: در آن اختتامیه از فعالان فین استارز در دوره‌های قبل یعنی فین استارز ۲۰۱۶ تا فین استارز ۲۰۱۷ تقدیر به عمل خواهیم آورد و از زبان خودشان خواهیم شنید که اینها چه کسانی بودند. این می‌تواند به توسعه و فرهنگ‌سازی این بخش کمک کند.

هامونی در پاسخ به این‌که آیا این استارت‌آپ‌ها میان مردم شناخته شده هستند، به ایسنا گفت: چون «فین تک» کار تخصصی است؛  بانک‌ها، بیمه‌ها و بورس و نهادهای مالی آنها را باید بشناسند. این ها مثل استارت‌آپ‌های حوزه حمل و نقل نیستند که تمام مردم آنها را بشناسند. اینها معمولا B TO B هستند و شرکت‌های فعال در بازارهای مالی «فین تک» ها را می‌شناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *