imani

افزایش سود آوری برنامه اصلی و راهبردی بانک مهر اقتصاد است

تصویر روز: با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد و معاونین امور مناطق، طرح و توسعه، پشتیبانی، مالی، مدیر کل حراست و سرپرست معاونت حقوقی و اعتبارات، نشست هم اندیشی مدیران اداره امور شعب استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش تصویر روز، سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک در این نشست با بررسی وضعیت استان و جمع بندی نظرات تخصصی معاونت های حاضر در جلسه، راهکارهای عملیاتی را در راستای مرتفع شدن موانع و مشکلات ابلاغ کرد.

ایمانی با تشکر از تلاش ها و زحمات همکاران در پیشبرد اهداف و ماموریت های بانک، بر توسعه سهم از بازار و مصرف بهینه منابع و وصول مطالبات تاکید کرد و گفت: حضور گسترده و موثر و شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی، جذب مشتریان کلان و ارتقاء سود آوری از برنامه های اصلی و راهبردی بانک است که مسئولیت آن بر عهده تمامی همکاران و رسیدن به آن مستلزم تلاش همه جانبه آن ها می باشد.

ایمانی با تاکید بر اهمیت فروش دارایی های مازاد، تصریح کرد: فروش املاک تملیکی و مازاد یکی از مهم ترین برنامه های در دست اقدام است و در تلاش هستیم تا با فروش دارایی های سمی، بهره وری و سوآوری بانک افزایش یابد.

مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد و ارتقاء بهره وری را مستلزم برخورداری از راهکارهای عملیاتی دانست و ادامه داد: مدیران و کارکنانی می توانند زمینه جذب، حفظ و نگهداشت مشتریان را فراهم کنند که روز به روز بر سطح معلومات شغلی و حرفه ای خود بیفزایند و برآورد صحیحی از مطالبات مشتریان و سپرده گذاران داشته باشند.

وی نظم و انضباط کاری را هسته اصلی فعالیت های اقتصادی و بانکی عنوان کرد و افزود: برخورداری از یک برنامه منسجم برای پیشرفت و تکامل سازمان در جهت نیل به اهداف بانک، یکی از اولویت هایی است که همه همکاران در بخش های مختلف باید اقدامات و فعالیت های خود را بر اساس این برنامه های مدون، تنظیم و اجرایی کنند.

در ادامه، ایوب تابانی – رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی – به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و وضعیت استان در سه ماهه نخست سال در حوزه های منابع، مصارف و مطالبات پرداخت و موفقیت های کسب شده را مرهون همت و تلاش همکاران متعهد خود دانست و ابراز امیدواری کرد در ادامه نیز شاهد ارتقاء سودآوری و بهره وری و شکوفایی بیشتر استان و رشد و تعالی بانک مهر اقتصاد باشیم.

گفتنی است در این نشست پیرامون موضوعاتی در خصوص ساختمان اداره امور شعب استان، تعیین تکلیف مطالبات شرکت تجلی مهر و شرکت فراسوی شرق و تعیین تکلیف پروژه نان صنعتی بحث و تبادل نظر شد که معاونین حاضر در جلسه، رئیس اداره امور شعب و روسای دوایر ستاد استان خراسان رضوی، نقطه نظرات خود را در این خصوص عنوان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *