1224261276

تاخیر ۹۰درصدی پروازهای فرودگاه دبی

تصویر روز: عملیات روز گذشته یک فروند پهپاد جنبش انصار الله از نوع «صماد ۳» به فرودگاه بین المللی دبی امارات باعث شد نود و پنج درصد از پروازهای این فرودگاه با تاخیر روبرو شود.

به گزارش صداوسیما ؛ حمله روز گذشته یک فروند پهپاد جنبش انصار الله از نوع «صماد ۳» به فرودگاه بین المللی دبی امارات باعث شد نود و پنج درصد از پروازهای این فرودگاه با تاخیر روبه رو شود .
اخبار و اطلاعات و آمار مربوط به پروازهای فرودگاه بین المللی دوبی در پایگاه اینترنتی «فلایت رادار ۲۴» (https://www.flightradar24.com ) حکایت از آن دارد که پس از حمله پهپادی به این فرودگاه ، بیش از نود درصد از پروازهای این فرودگاه به تاخیر افتاده است .
درحالیکه ارتش یمن و جنبش انصار الله تاکید کرده اند حامیان جنگ علیه مردم یمن مانند امارات عربی و دیگر کشورها از پیامدهای این جنگ در امان نخواهند بود ، مسئولان اماراتی که به شدت تحت فشار افکار عمومی هستند تلاش می کنند با تکذیب چنین حمله ای پیامدها و تاثیرات آن از جمله نا امن شدن سرمایه گذاری در امارات و خروج سرمایه ها و افت بورس را مهار کنند.
سرتیپ عزیز راشد سخنگوی نظامی ارتش یمن و متحد جنبش انصار الله در این خصوص تاکید کرده است این حمله پیامی برای متجاوزان است که هرچه حملات آنان بیشتر طول بکشد ، قابلیت موشک های بالستیک و پهپاد های ما نیز افزایش می یابد تا تاثیر گذاری آن بیشترشود و به اهداف مورد نظر برسد .
عزیز راشد گفته است مجموعه ای از اهداف اقتصادی نظامی در نقشه اهداف ما قرار دارند که بر اساس جدول زمانبندی مشخص هدف قرار خواهند گرفت. رونمایی یمنی ها از سلاح های جدید از جمله پهپادهای صماد ۳ نشان از پیشرفت و اقتدار مردم این کشور و تاکید بر این نکته خواهد بود که این سلاحها در قالب «دفاع مشروع » عند اللزوم استفاده خواهند شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *