hosini.isako .1

حسینی: خودروهای ترخیصی نباید دوباره به تعمیرگاه بازگردند

تصویر روز: مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و جمعی از مدیران ایساکو، که در تعطیلات تابستانی خودروسازها، به منظور بازدید و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات پس از فروش این شرکت، چند روزی است که به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کنند، این‌بار استان آذربایجان غربی را به عنوان مقصد بازدید خود برگزیدند.

گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان خودروساز پاسخگو تاکید ویژه‌ای بر ارائه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان دارد، از این رو، سیدرضا حسینی، مدیر عامل حوزه خدمات پس از فروش به منظور نظارت و بهینه‌سازی کیفیت خدمات، سفر به استان‌های مختلف رو در برنامه خود گنجانده است.

وی پس از بازدید از برخی نمایندگی‌های غرب و شمال کشور، با ورود به ارومیه از نمایندگی‌های مجاز کد ۱۹۳۹، ۱۹۰۷، ۱۹۴۵، ۱۹۳۱، ۱۹۲۰ و ۱۹۲۱، بازدید کرد و مستقیما به گفتگو با مشتریان مراجعه کننده به این نمایندگی‌ها پرداخت.

او همچنین از نقطه نظرات مدیران نمایندگی‌ها بیش از پیش آگاه شد و برای تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و تسهیل فرآیندها، اقدامات لازم را به هیات همراه خود متذکر شد.

photo ۲۰۱۸ ۰۸ ۲۸ ۱۳ ۰۲ ۵۲

حسینی با توجه به شرایط اقتصادی اخیر، تاکید ویژه‌ای نیز به مدیران نمایندگی‌ها در خصوص تسریع در ترخیص خودروهای هموطنان داشت و تصریح کرد خودروها باید به نحوی تعمیر و تحویل شود که نیاز بازگشت به تعمیرگاه به کمترین میزان ممکن برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *