n82988508 72470476

نمایشگاه تهران پیشانی صنعت نمایشگاهی کشور است

تصویر روز: معصومه ابتکار با همراهی بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران از هجدهمین نمایشگاه محیط ‌زیست بازدید کرد و در جریان آخرین دستاوردهای شرکتهای مختلف در حوزه محیط زیست قرار گرفت.

به گزارش تصویر روز ابتکار در مورد برپایی نمایشگاه محیط زیست و نقش آن در بهبود شرایط محیط زیست کشور گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاهها می تواند تاثیر مهمی چه از لحاظ فرهنگی و چه از جنبه های اقتصادی در آگاهی بخشی و مشارکت مردم در بهبود شرایط زیست محیطی کشور داشته باشد .

معاون رئیس جمهور در امور بانوان به نقش بانوان در امر حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و افزود بانوان هم در مدیریت منابع مصرفی خانواده و هم در آموزش نقش موثری را ایفا میکنند .

رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست از تدوین طرحهایی در حوزه نقش بانوان در الگوی سازندگی و مصرف آب، مدیریت تفکیک پسماند و زباله در خانه، کاهش اسراف غذا و ایجاد مشاغل سبز خبر داد .

  • بازدید استاندار اردبیل 

    بنابراین گزارش همچنین اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به همراه بهمن حسین زاده مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران ضمن بازدید از هجدهمین نمایشگاه محیط زیست از عملکرد نمایشگاه بین المللی تهران در برپایی چنین نمایشگاههایی تقدیر کرد و گفت: نمایشگاه بین المللی تهران پیشانی صنعت نمایشگاهی کشور است که می تواند بسیار در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی موثر باشد.

وی به کارهای انجام شده در حوزه زیست محیطی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: مدیریت پسماندهای خطرناک، استقرار دستگاههای بی خطرساز در سطح درمانی و بیمارستانی اردبیل، احیای تالاب ها و تصفیه ذرات معلق و گازهای مضر برای محیط زیست در کارخانجات صنعتی بزرگ از جمله مواردی است که در راستای حفاظت از محیط زیست در استان اردبیل انجام شده است.

بهنام جو به اهمیت هوای پاک به عنوان یکی از ارکان حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و افزود: به عنوان مثال سیستمهای مدرن خانه های کیسه ای ( بک هاوس ) بر روی خروجی ذرات کارخانه سیمان اردبیل نصب شده و همچنین کنترل تصفیه فاضلاب و گاز خروجی از این کارخانه نیز انجام شده تا جایی که سیمان اردبیل جزو صنایع پاک استان در نظر گرفته شده و سال گذشته جایزه سیمین صنعت سبز کشور را کسب کرده است.

eb
اردبیل محیط زیست 4 9764

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *