pic for news 2 5ced2d69772d

بانک توسعه تعاون حامی ورزش کارگری


تصویر روز: در ششمین دوره المپیاد جهانی کارگری که تیرماه سال جاری در اسپانیا برگزار خواهد شد، بانک توسعه تعاون به عنوان حامی کاروان ورزش کارگری ایران از این جامعه کارگری حمایت می‌کند.

 در نشست مطبوعاتی که با حضور صادقی فر معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دادکان مشاور وزیر در امور تربیت‌بدنی و رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری برگزار شد. صادقی فر از حمایت‌های بانک توسعه تعاون و سایر حامیان در ترویج ورزش کارگری تقدیر به عمل آورد و خاطرنشان کرد: امروزه بحث افزایش کیفیت زندگی کارگری، موارد گوناگونی ازجمله، حقوق و دستمزد، سلامت، فرهنگ و نشاط و شادابی را شامل می‌شود که پرداختن به ورزش یکی از راه‌های افزایش نشاط و سلامت در بین کارگران عزیز خواهد بود.

وی با اشاره به نام‌گذاری کاروان ورزشی به عنوان طلایه‌داران رونق تولید خاطرنشان کرد: کارگران به عنوان خط مقدم و طلایه‌داران اصلی تولید به شمار می‌آید که ایجاد انگیزه و نشاط و شادی در بین آن‌ها سبب ارتقاء سطح تولید کشور نیز خواهد شد.

شایان‌ذکر است کاروان ورزشکار ایران در ششمین دوره رقابت‌های ورزشی کارگری که ۱۱-۱۶ تیرماه در شهر تورتوزا اسپانیا برگزار خواهد شد با حضور ۱۲۰نفر در ۹رشته ورزشی کشتی فرنگی، کشتی ساحلی، والیبال ساحلی، کاراته (مردان)، دوومیدانی، تنیس روی میز، پتانگ و جودو (زنان و مردان) در قالب ۱۶تیم شرکت می‌نماید.

pic for news 2 5ced2d88d7fbf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *