
تصویر روز: سایپا، پارسخودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکتهای زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بینالمللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشانهای تجاری خود را تغییر دادند.
به گزارش تصویر روز این شرکت ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کردهاند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.این اقدام کمپینی است بینالمللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و … پیشگام آن بودهاند.
مطالب مرتبط

سایپا هیچ درخواستی برای تاخیر در خصوصی سازی نداشته است
28 اردیبهشت 1404
اعلام شرایط فروش گروه خودرو سازی سایپا به مناسبت سوم خرداد
27 اردیبهشت 1404
تداوم رشد ارزش سهم سایپا بعد از بازگشایی نماد
23 اردیبهشت 1404
آغاز پیشفروش نقدی سایپا ۱۵۱ از امروز
22 اردیبهشت 1404
نماد خساپا بازگشایی شد/ ۶۱.۵ درصد رشد ارزش سهم در روز اول بازگشایی
17 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید