
تصویر روز: سایپا، پارسخودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکتهای زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بینالمللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشانهای تجاری خود را تغییر دادند.
به گزارش تصویر روز این شرکت ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کردهاند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.این اقدام کمپینی است بینالمللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و … پیشگام آن بودهاند.
مطالب مرتبط

واگذاری سهم سایپا بلافاصله پس از ابلاغ مصوبات
31 مرداد 1404
تولید انبوه کمکفنر شاهین در ایندامین سایپا کلید خورد
30 مرداد 1404
سایپایدک موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش کشور شد
28 مرداد 1404
قرعهکشی محصولات جدید سایپا برگزار شد
27 مرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید