
تصویر روز: سایپا، پارسخودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکتهای زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بینالمللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشانهای تجاری خود را تغییر دادند.
به گزارش تصویر روز این شرکت ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کردهاند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.این اقدام کمپینی است بینالمللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و … پیشگام آن بودهاند.
مطالب مرتبط

قرعهکشی شاسیبلند 441P سایپا ۱۷ خرداد برگزار میشود
14 خرداد 1404
عذرخواهی سایپا بابت تاخیر در تحویل خودروها
10 خرداد 1404
افتتاح سه خط تولید جدید در شرکت رینگسایپا خرمشهر
03 خرداد 1404
سایپا هیچ درخواستی برای تاخیر در خصوصی سازی نداشته است
28 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید