999b4d77 d3f4 464a 89c6 c45

تولید 15 میلیون ماسک با همکاری بسیج اصناف

تصویر روز: رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: از همان ابتدای انتشار ویروس کرونا در کشور با همت همکاران بسیج اصناف و پذیرش تولید کنندگان در تغییر چرخه تولید ماسک مورد نیاز مردم که ضرورت کشور بود تحقق یافت.

دکتر غلامرضا حسن پور در گفت و گو با رادیو اقتصاد با بیان این مطلب افزود: با توجه به تولیدی های محدودی که در کشور بود و مقدار کم تولید، اولویت اصلی تولید ماسک بود تا نیاز و جوابگوی مصرف کشور باشد به همین جهت ستادی در بسیج اصناف کشور ایجاد شد و توانستیم تولید کنندگانی که تمایل داشتند و مجاهدانه به صحنه آمدند و چرخه تولید را تغییر دادند و تمام تعصیلات عید نوروز این واحدهای صنفی تولیدی در حال کار تولید بودند و به حول قوه الهی نگذاشتند کمبودی در تولید ماسک داشته باشیم.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران 6 واحد تولیدی با مدیریت و هدایت بسیج اصناف کشور راه اندازی شد و همچنین در سراسر کشور واحد های صنفی فعال هستند که تا امروز بالغ بر 15 میلیون ماسک در این واحد ها تولید شده است.

غلامرضا حسن پور افزود:این ماسک های تولید شده در اختیار سازمان غذا و دارو برای توزیع در دارو خانه ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پزشکی کشور قرار می گیرد. بخشی از این ماسک ها که با #کمک_مومنانه خیرین اصناف تهیه شده است در بین مناطق محروم کشور توزیع می شود.

وی افزود: بسیج از جنس مردم است و همواره با روبرو شدن به تهدید آن را به فرصت تبدیل کرد، همین اتفاق در چرخه تولید افتاد و با جهش تولید به نیاز کشور پاسخ داد. در تولید ماسک به جایی رسیدیم که میتوانیم صادرات ماسک به کشور های اروپایی داشته باشیم.

غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: از تلاشهای خبرنگاران و خبرگزاری ها که به واقع برای انتشار اخبار در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا فعالیت داشتند قدردانی و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *