
تصویر روز: بر اساس مصوبات کمیته بحران شرکت بیمه دی، راهکارهایی به منظور حمایت از شبکه فروش و مشتریان شرکت، تصویب و جهت اجرا ابلاغ شده است.
به گزارش تصویر روز کمیته کووید 19 شرکت بیمه دی طی مصوبه ای موارد زیر را مقرر و به واحدهای ذیربط ابلاغ کرد:
1- در راستای حمایت از شبکه فروش و مشتریان، مهلت سررسید بدهی اقساط بیمه نامه ها به مدت حداقل 31 روز تا زمان صدور ابلاغیه مجدد افزایش یابد.
2- به منظور حمایت از معیشت و کسب و کار نمایندگان به میزان 2 برابر میانگین کارمزد ماهانه دریافتی نمایندگان در سال گذشته با نظر مدیر امور نمایندگان و کارگزاران در قالب علی الحساب کارمزد اختصاص داده شد.
3- کمیته همچنان بر صدور آنلاین بیمه نامه ها و پرداخت الکترونیکی خسارت ها که از ابتدای شروع بحران اجرایی شده است، تأکید نمود.
مطالب مرتبط

سودجویی ۳ شرکت بازار برنج را در کشور به هم ریخت
26 شهریور 1404
آغاز فروش فوری و پیشفروش وانت سایپا۱۵۱ + بخشنامه
26 شهریور 1404
پرداخت معوقات بازنشستگان پردرآمد پس از واریز حقوق شهریور
26 شهریور 1404
قیمت طلا و سکه ۲۶ شهریور
26 شهریور 1404
۶۵۰ میلیون حساب بانکی؛ پنج برابر میانگین جهانی
26 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید