ابتکار بیمه آسیا در طرح “فاصله اجتماعی”

95b66f26 4204 4393 adf3 c5bf42d05296

تصویر روز: شرکت بیمه آسیا با پیوستن به پویش تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی در زمان شیوع ویروس کرونا، لوگوی خود را تغییر داد.

به گزارش تصویر روز این شرکت‌ با پیوستن به این پویش و تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌های تجاری خود را تغییر داد. این شرکت بیمه ای با ایجاد فاصله در لوگوی جدید خود سعی کرده‌ لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-19 یادآوری کند .

لازم به ذکر است این روزها با گسترش سریع بحران ویروس کرونا در دنیا، موضوع فاصله گذاری اجتماعی به یکی از ترندهای اصلی تبدیل شده است و در این بین برخی از شرکت‌ ها مانند شرکت بیمه آسیا تلاش می‌کنند تا با این حرکت، نقش خود را در آگاهی سازی به مردم ایفا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *