![ارائه تسهیلات به نمایندگان و مشتریان بیمه دی 1 bimeh dey](https://tasvirrooz.ir/wp-content/uploads/2017/12/bimeh-dey.jpg)
تصویر روز: بر اساس مصوبات کمیته بحران شرکت بیمه دی، راهکارهایی به منظور حمایت از شبکه فروش و مشتریان شرکت، تصویب و جهت اجرا ابلاغ شده است.
به گزارش تصویر روز کمیته کووید 19 شرکت بیمه دی طی مصوبه ای موارد زیر را مقرر و به واحدهای ذیربط ابلاغ کرد:
1- در راستای حمایت از شبکه فروش و مشتریان، مهلت سررسید بدهی اقساط بیمه نامه ها به مدت حداقل 31 روز تا زمان صدور ابلاغیه مجدد افزایش یابد.
2- به منظور حمایت از معیشت و کسب و کار نمایندگان به میزان 2 برابر میانگین کارمزد ماهانه دریافتی نمایندگان در سال گذشته با نظر مدیر امور نمایندگان و کارگزاران در قالب علی الحساب کارمزد اختصاص داده شد.
3- کمیته همچنان بر صدور آنلاین بیمه نامه ها و پرداخت الکترونیکی خسارت ها که از ابتدای شروع بحران اجرایی شده است، تأکید نمود.
مطالب مرتبط
![پیام تشکر 2 tasleyat 1](https://tasvirrooz.ir/wp-content/uploads/2023/05/tasleyat-1-480x360.jpg)
پیام تشکر
01 مرداد 1403![مقایسه فیدلیتی و دیگنیتی، کدامیک را بخریم؟ 3 images 1720606967 668e60f74ed52](https://tasvirrooz.ir/wp-content/uploads/2024/07/images_1720606967_668e60f74ed52-480x360.jpg)
مقایسه فیدلیتی و دیگنیتی، کدامیک را بخریم؟
23 تیر 1403![حمید طلیمی، روزنامهنگار باسابقه اقتصادی، درگذشت 6 photo 2024 03 25 20 56 06](https://tasvirrooz.ir/wp-content/uploads/2024/07/photo_2024-03-25_20-56-06-480x360.jpg)
حمید طلیمی، روزنامهنگار باسابقه اقتصادی، درگذشت
17 تیر 1403![دلار ۵۸ هزار تومان شد 7 ریزش دلار](https://tasvirrooz.ir/wp-content/uploads/2023/12/dolar.red_-480x360.jpg)
دیدگاهتان را بنویسید