• New title for a=>html, img=>alt
  • هم‌اندیشی نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو در تبریز

    تصویر روز: جلسه هم‌اندیشی دست‌اندر کاران خدمات پس از فروش ایران خودرو با صاحبان امتیاز نمایندگی‌ها در دفتر منطقه‌ای آذربایجان تشکیل شد.

    مهندس رضا حسینی در این جلسه که به منظور تبیین اهداف شرکت، بررسی نقاط قوت و بهبود و تجلیل از ارایه‌دهندگان خدمات برتر برگزار شد گفت: فعالیت ما پیش از آن‌که یک فعالیت تجاری باشد، نوعی از مسئولیت اجتماعی و تعهد در قبال مشتریان است، که این خدمت رسانی باید به بهترین شکل انجام شود.

    مدیر عامل شرکت ایساکو افزود: آذربایجان منطقه بزرگ مردانی همچون ستارخان، باقرخان، شهید باکری‌ها است که به غیرت و عزت نامی‌اند. امیدواریم نمایندگان ما در این خطه از کشور در راستای بهبود و تحول در خدمات پس از فروش، مشتری نوازی را به معنای واقعی سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

    وی در ادامه گفت: نمایندگی‌ها به عنوان شرکای تجاری ایران‌خودرو در سود و زیان یکدیگر شریک هستند، از این رو توسعه همه جانبه و استفاده‌ی حداکثری از توانایی‌ها و ظرفیت های عظیم شبکه، باعث تعالی و بهره‌مندی ذی‌نفعان خواهد بود.

    حسینی تاکید کرد: برای جلب رضایت مشتری در اولین قدم باید بدانیم که پاسخگویی درست، مسئولیت اصلی تمام نیروهای شبکه خدمات است. به طور حتم اگر این امر به درستی انجام شود، آغاز فعالیت‌های اقتصادی پررونق را در عرصه خدمات پس از فروش شاهد خواهیم بود.

    وی به تشکیل کارگروه استعدادیابی به منظور کشف استعدادهای برتر و نیروهای فنی خبره اشاره کرد و افزود: از شبکه مویرگی ایساکو با دارا بودن بیش از ۲۰۰۰ نمایندگی و فروشگاه که توسط پرسنل توانمند و خلاق اداره می شود، انتظار می‌رود، با تبدیل دانش به دانایی جزو مشهورترین و بهترین برندهای خدماتی کشور شود که این مهم با توجه به پتانسیل‌های موجود دور از دسترس نیست.

    او برگشت صنعت خودرو به فضای عزت و احترام و جلب اعتماد مشتریان را مهم‌ترین هدف شرکت عنوان کرد و گفت: جشنواره زمستانی ایساکو و طرح برف ایده‌ای برای دستیابی به این مهم بود و تا مثلث نمایندگی، مشتری، شرکت به نحو مطلوبی از دستاوردهای آن بهره‌مند شدند. این جشنواره در حوزه خدمات اتفاق مهمی را رقم زد و می‌توان گفت به نوعی آشتی مشتری با شبکه خودروسازان داخلی بود. در پایان این نشست از شش نمایندگی برتر تجلیل به عمل آمد.

    لازم به ذکر است، دراین سفر استانی مدیران ارشد شرکت ایساکو، ضمن بازدید از نمایندگی‌ها از آخرین وضعیت شبکه خدمات‌رسانی مطلع شدند.

  • ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 + 11 =