airfrance.1

مسافران ایرفرانس باید از هفته آینده ماسک بزنند

تصویر روز: شرکت هواپیمایی ایرفرانس اعلام کرد که از روز 11 می و برای عمل به الزامات تعیین شده از سوی دولت فرانسه، تمام مسافران باید از ماسک استفاده کنند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی ایرفرانس، اعلام کرد با توجه به الزامات تعیین شده از سوی دولت فرانسه برای انجام مسافرت‌های هوایی همگام با کنترل شیوع ویروس کرونا تمام مسافران این شرکت باید از روز 11 می از ماسک صورت استفاده کنند.

این شرکت هواپیمایی طی بیانیه‌ای گفت: خود مسافران باید ماسک‌ها را تهیه کرده و این شرکت قصد ندارد ماسک در اختیار مسافران قرار دهد.

بر اساس این بیانیه تمام مسافران باید ماسک خود را در طول پرواز، روی صورت خود نگه دارند.

برخی شرکت‌های بزرگ هواپیمایی از جمله لوفت‌هانزا، یونایتد ایرلاین و دلتا ایرلاینز استفاده مسافران از ماسک اجباری کرده‌اند.

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا شرکت‌های هواپیمایی به خاطر کاهش شدید پروازها از نظر مالی به شدت آسیب ببینند و حالا به دنبال آن باشند تا با اجرای سیاست‌های بهداشتی اعتماد مسافران برای انجام پروازها را به دست آورده و پروازهای خود را از سر گیرند.

برخی شرکت‌های هواپیمایی نیز در برابر پایین آوردن تعداد مسافران در هر پرواز برای حفظ فاصله گذاری اجتماعی بین آنها مقاومت کرده و می‌گویند این مسئله از نظر اقتصادی، توجیه‌پذیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *