havapima

کرونا 700 میلیون دلار به ایرلاین های داخلی ضرر زد

تصویر روز: عضو کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت حمایت جدی دولت از ایرلاین ها تأکید کرد و گفت: دولت باید با ارائه تسهیلات مناسب به ایرلاین ها، از بخش حمل و نقل هوایی حمایت کند تا ایرلاین ها از شرایط بحرانی فعلی خارج شوند.

به گزارش تصویر روز رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، با اشاره به زیان 700 میلیون دلاری ایرلاین های داخلی پس از شیوع بیماری کرونا، گفت: متأسفانه ایرلاین ها در هفت ماه اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار خسارت های اقتصادی هنگفتی شده اند، البته در شرایط فعلی اغلب ایرلاین های داخلی و خارجی به دلیل کاهش چشمگیر مسافران یا توقف پروازها درگیر مشکلات مالی هستند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته مشکلات اقتصادی ایرلاین ها در شرایط کنونی تنها معطوف به شیوع بیماری کرونا نیست، بلکه در سال های اخیر شرکت های هواپیمایی به دلیل تشدید تحریم ها درگیر مشکلات بسیاری شده اند.

وی گفت: یکی از مشکلات کنونی ایرلاین ها ناشی از تشدید تحریم ها، تأمین تجهیزات و قطعات هواپیما است، در شرایط فعلی تحریم ها موجب شده که شرکت های هواپیمایی با سختی اقدام به تأمین تجهیزات کنند که این مسئله، هزینه های مالی ایرلاین ها را بالا برده است.

فرسودگی ناوگان حمل و نقل هوایی یکی از مشکلات ایرلاین ها

فیروزی پوربادی فرسودگی ناوگان حمل و نقل هوایی را یکی دیگر از مشکلات ایرلاین ها دانست و گفت: قطعا نوسازی ناوگان بسیار ضروری است، البته شرکت های هواپیمایی به دلیل تحریم و مشکلات دیگر نتوانسته اند اقدام به خرید هواپیما کنند و این مسئله موجب افزایش عمر ناوگان حمل و نقل هوایی کشور شده است.

202008104765951348

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، بر ضرورت حمایت جدی دولت از ایرلاین ها تأکید کرد و گفت: دولت باید با ارائه تسهیلات مناسب به ایرلاین ها، از بخش حمل و نقل هوایی حمایت کند تا ایرلاین ها از شرایط بحرانی فعلی خارج شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *