720daecf ecef 42ed 836d 563

صدور ویزای امارات برای ایرانیان از سر گرفته می شود

تصویر روز: رییس نمایندگی سیاسی جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی اعلام کرد: با کاهش اپیدمی ویروس کرونا صدور ویزای امارات برای ایرانیان از سرگرفته خواهد شد.

به گزارش تصویر روز دکتر سید محمد حسینی با بیان این مطلب در وبینار بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های تجاری با امارات متحده عربی با اشاره به دیدار اخیر خود با مقامات وزارت امور خارجه امارات متحده عربی گفت: با تحولاتی که در فضای سیاسی به وجود آمده روند توسعه روابط ایران و امارات روبه‌ جلو است.

وی اظهار داشت: مقامات اماراتی علت تأخیر در صدور ویزا برای ایرانیان را ناشی از افزایش مبتلایان به کرونا دانسته‌اند که با کاهش این اپیدمی ویروس صدور ویزا ازسرگرفته خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات دانشجویان و در اولویت بودن این موضوع گفت: از روز اول در تلاش بودیم تا پیش از همه مشکل دانشجویان ایرانی را حل کنم و حتی در اولین روزهایی که آمدم بازدید از دانشگاه خلیفه و دانشگاه سوربن شعبه ابوظبی را داشتم.

دکتر سید محمد حسینی با بیان اینکه همواره اولویت کاری خود را حل مشکلات تجارو بازرگانان ایرانی قرار داده است، گفت: تاروپود امارات متحده عربی بر پایه روابط اقتصادی بنا شده ،  براین‌ اساس سفارت جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی موضوعات مربوط به حوزه و مسائل اقتصادی را با جدیت دنبال می‌کند.

رئیس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی گفت: ما در تلاشیم تا مشکلات تجاری که چه به شکل سنتی و چه به شکل فناورانه و مدرن با دبی روابط تجاری دارند را حل کنیم. وی افزود: در این خصوص گفت‌وگوهای خوبی نیز با مقامات اماراتی در حال انجام است.

Img20210126112813172 1

حسینی گفت: امیدواریم که با از حل مشکلات ویزا و روند رو به بهبود روابط ایران با امارات متحده عربی روند مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی با جهش مواجه شود.

به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات ، در وبینار بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های تجاری با امارات متحده عربی علاوه بر رییس نمایندگی سیاسی جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی، دکتر محمد رضا کرباسی معاونت امور بین الملل اتاق بازرگانی ایران، دکتر فرشید فرزانگان رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات، حیدری رییس میز امارات در وزارت امور خارجه و جمعی از روسا و نمایندگان اتاق‌های شهرستان‌ها و کمیسیون‌های اتاق ایران حضور داشتتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *