karimi.bimeh

اقدامات صنعت بیمه شناخته شده نیست

تصویر روز: دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفت: متاسفانه اقدامات صنعت بیمه آنگونه که باید و شاید در استانها شناخته شده نیست.

به گزارش تصویر روز دکتر سید محمد کریمی در نشسته هم اندیشی مشترک استاندار، مدیران استان خوزستان، رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران ارشد صنعت بیمه با بیان این مطلب افزود: در تاریخ صنعت بیمه متاسفانه شرایطی ایجاد شده که اقدامات و خدمات صنعت بیمه آنگونه که باید و شاید حتی در بین مسئولان شناخته شده نیست.
وی به تشکیل شورای هماهنگی شرکت های بیمه بازرگانی در استانها اشاره کرد و افزود: این شوراها به صورت انتخابی تشکیل می شود و رئیس آن انتقال دهنده مشکلات آن استان به مدیران صنعت بیمه کشور است.
دکتر کریمی از آمادگی صنعت بیمه برای بیمه منازل مسکونی استان خوزستان در مواجهه با بلایای طبیعی خبردار و گفت: از استاندار محترم خوزستان خواهشمندیم تا بیمه مرکزی و صنعت بیمه را در بحث ساماندهی مرزها همراهی کنند.
وی همچنین خواهان حمایت استاندار خوزستان در زمینه سرمایه گذاری صنعت بیمه در این استان شد و افزود: اگر از سرمایه گذاری صنعت بیمه در استان خوزستان حمایت های لازم صورت گیرد قطعاً پیشرفت و آبادانی بیشتری در این استان اتفاق خواهد افتاد.
گفتنی است در این نشست که جمعی از مدیران عامل شرکت های بیمه، رییس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران را همراهی می کردن، تعدادی از مدیران استان به بیان مشکلات این استان در زمینه بیمه پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *